    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Naprawa komutatora silnika 48V 400A
    Date: Tue, 15 Apr 2014 13:26:20 +0100

    Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Oczyść dobrze i odtłuść to co kleisz, użyj świeżej żywicy i utwardzacza,
    > stosuj precyzyjne dawkowanie i procedurę. Podgrzewanie skleiny nie jest IMO
    > konieczne w przypadku wielu powszechnie używanych żywic. W produkcji
    > przemysłowej stosuje się je prawdopodobnie w celu przyspieszenia wiązania.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=53OA2pUeNq8#t=351

    Chyba nie używają żywicy tylko jakiś lakier, żywice mam 5min ale jest
    stara, kupię nową.
    BTW jak nazywa się po angielsku narzędzie do rozwierania sprężystych
    zapinek, coś jak rozcięta podkładka z otworkami na narzędzie przy nacięciu.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html