    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Następny wieżowiec się spalił
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Fri, 16 Jun 2017 19:17:29 +0200

    Dnia Fri, 16 Jun 2017 09:36:15 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > A Ty tego nie widzisz? Nie widzisz że świat składa się głównie z
    > idiotów bez krzty wyobraźni?

    Wsrod inzynierow jakby mniej.
    W mojej branzy wiara w przepisy mniejsza, to tez nie jestem
    przyzwyczajony.

    Ale troche mnie dziwi, ze wszyscy wiedza, a nikt nic nie robi.
    Tak najwygodniej, producent styropianu rzadzi normami ?

    A moze jednak przepisy dobre, na YT masa filmow z badaniami ogniowymi,
    tylko ktos czegos niedopilnowal, bo tak taniej...

    > W sprawie tego wieżowca wszystko już
    > wiadomo, co tu gadać, chcesz to czytaj:

    No, no, wczoraj slyszalem ze sledztwo bedzie, i juz wyniki ?

    > https://www.theguardian.com/uk-news/2017/jun/16/manu
    facturer-of-cladding-on-grenfell-tower-identified-as
    -omnis-exteriors

    Ale zobacz - mozna zmienic przepisy ? Mozna, w Niemczech.

    Swoja droga - polietylen ? Niezla swieczka z tego wychodzi.
    Ciekawe, kto tu nie ma wyobrazni - ten, kto obklada tym budynek, czy
    ten, kto to produkuje.

    A potem jeszcze pisza
    http://omnisexteriors.com/roofing-and-cladding/metal
    -facade-systems/acm/