  • Data: 2009-01-01 20:38:08
    Temat: Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 01 Jan 2009 15:53:31 +0100, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

    >Komputer przenośny jest dobry do niektórych, specyficznych
    >zastosowań. Robienie z niego "komputera stacjonarnego" przez
    >podłączanie monitora, myszy i klawiatury to kpina. Jak się
    >chce wygodnie pracować, trzeba sobie sprawić komputer stacjo-
    >narny -- a przenośnego używać wtedy, gdy jest faktycznie naj-
    >lepszy w danym zastosowaniu.

    No patrz - a ja mam paru userów jeżdżących non-stop po świecie.
    Używają laptoków - głównie Dell XPS i Lenovo T61. A w biurze mają do
    nich duże monitory, klawiatury i myszki. I twierdzisz że to kpina że w
    podróży mają mobilne komputery a na miejscu mają wygodę? Mają mieć
    dodatkowe komputery stacjonarne? Po co? Żeby za nie dodatkowo
    zapłacić? Zapłacić za dodatkowy soft? Mieć problemy z synchronizacją
    danych na stacjonarce i laptopie?

    Zdrówko