  • 21. Data: 2006-05-24 20:36:36
    Temat: Re: Netia wykupuje pro-futuro
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Wed, 24 May 2006 21:42:26 +0200, Tomasz Śląski napisał:
    > W wiadomości od Maciej Bebenek napisano:
    >
    > Dodatkowo, ZTCW Netia ma 'polityczny zakaz wjazdu' na obiekty Emitela, więc
    > może być śmiesznie.

    Ale Futuro nie ma... A umowa jest z Futuro, a kogo obchodzi kto jest
    właścicielem Futuro... Podobnie sprawa się ma ze ,,świat Internet''

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 22. Data: 2006-05-24 20:38:43
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Wed, 24 May 2006 20:20:43 +0000 (UTC), Tomasz Paszkowski napisał:

    > patrząc na dotychczasowe zachowanie netii to spółka ProFuturo zostanie
    > w całości wcielona w struktury netii a to co nie będzie pasowało (w tym
    > nazwa) zlikwidowane lub zawieszone w powietrzu ...

    A jednak świat Internet sie ostał.

  • 23. Data: 2006-05-24 20:48:48
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Verox napisał(a):

    > Ale Futuro nie ma... A umowa jest z Futuro, a kogo obchodzi kto jest
    > właścicielem Futuro... Podobnie sprawa się ma ze ,,świat Internet''

    W obliczu art. 145 i obecnego "układu" regulacyjnego wszelkie polityczne
    zakazy mogą się .... A i zakazodawca będzie wolał nie zaogniać sytuacji,
    i tak już ciężkiej ;-)

    M.

  • 24. Data: 2006-05-24 21:37:50
    Od: kamil kapturkiewicz <"horizn/wytnij"@przytnij/neozdrada.pl\\.pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

    > dokładnie, znam dach na którym plus ma ze 4 sektory i 3 microwave linki
    > obecnie a planują mieć ich kilkanaście i postawić UMTSa.
    > Dodatkowo wiem ze płacą za całość 1500PLN/mc
    >
    > Marcin

    dziele komin z era, za ktory era placi 200$ miesiecznie, a ma 4x sektor
    + radiolinie.

    pozdro.

  • 25. Data: 2006-05-24 21:42:48
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > Spytaj sie Netii, czy korzysta z LMDS-a i jak to sie ma do reklam w TV o
    > technologii jutra, czy jakos tak. Mozesz sie troche zdziwic. A poza tym te
    > teksty pisza redaktorzy zwiazani bardziej z ekonomia niz technika

    serio ;-) ?

    moze dlatego ze za miedzy innymi ciecie pasma futuro "stracilo"
    jednego z czolowych Lubelskich dostawcow sieci dla indywidualnych ...
    .. i malo kto by sie chcial tym szczycic ;-)

    > Idac Twoim sladem, to dziwie sie ze wymienili np Lódz przed Krakowem, albo
    > Kielce przed Wroclawiem. Ale jakie to ma znaczenie??? A takie, ze mozna
    > sie czepic czegos, co nie ma najmniejszego znaczenia, po to tylko - by sie
    > wogóle czegos czepic.

    pudło ;-) nie trafiłeś ...

    > Kurde, ja chyba nie trafilem na ten 1% kalkulatorów, na który Ty widac
    > trafiles. No, ale podstawa to dobry admin z kawalkiem wiedzy. Choc jak
    > piszesz na swojej stronie: "...a jednoczesnie wsparte naszym
    > doswiadczeniem zaplecze techniczne..." (i wiele innych pieknych slów), to
    > chyba nie powinienes miec z tym problemów. Ze swojej strony moge Ci
    > powiedziec, ze korzystam w sieci z ich lacza i pomiar admina pokazuje, ze
    > jest tyle ile byc powinno.

    pocieszne jest to ze nie wszedzie takie cyrki byly praktykowane
    jak juz wspomnialem swojego czasu byla zadyma w Lublinie
    ktora obila sie o Warszawe i jakies roszady w kadrze Lubelskiej
    nie moja to sprawa i nie interesuje mnie to ...
    .. jednak gy kupujesz 60 mega i scinaja ci promil z megabita to na takiej
    ilosci robi sie kawalek pasma ....
    mialem Futuro i wisialem na radiolinku do slawnego Wrotkowa
    ktory wyrabial swojego czasu 150% normy ;-) czasy na 2 hopie do 250 ms przy
    wysyceniu 80%
    wiec .. z palca nie wyslane ;-) ale co ja tam wiem ;-) pisze przecie tylko
    piekne slowa ...

    Tak czy siak szczescia i pomyslnosci ;-)

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat

  • 26. Data: 2006-05-24 21:54:21
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    >UUU, kolego kupe firm to stosuje - moze nie jest to juz najnowsza
    >technologia ale poki co sie sprawdza. Choc powstala w czasach gdzie lacza 8
    >Mb/s to bylo marzenie.
    >
    >ale przynajmniej jest to legalne rozwiazanie, wielu operatorow (nie wiem
    >czy ich mozna tak nazwac) dziala na sprzecie za kilkaset zlotych, do tego
    >nielegalnym na rynku polskim. Ciezko nazwac to konkurencja, to tak jakby
    >prownywac recznie szyty garnitur z masowka z Chin.

    Stosuje stosuje i niech stosuje nadal ;-)
    Nie przesadzaj z tymi Chinami. Tu jest raczej problem polskiego prawa.
    U nas uwolniono 2,4 GHz w momencie gdy na swiecie trzepano juz legalne
    sieci na 5 GHz.

    >Mowisz chyba tylko o LMDS gdzie wezly sa po ATMie i rzeczywiscie tak jest
    >ze 100% sie nie wyciagnie.
    >Ma radiolach ethernetowych takich problemow byc nie powinno.
    >Jest na to sposob powinni ustawiac duzo wieksze paramerty tak aby uzyskac
    >wartosc z przeliczenia kalkulatorowego.
    >Tez uwazam ze ograniczenia wynikajace z protokolu nie powinny przekladac
    >sie na uzytkownika koncowego.

    Nie nie o to mi chodzi .. opisalem to we wczesniejszym poscie ...
    ... wiadomo Ci o kim mowa wiec mozesz zweryfikowac moje informacje ;-)

  • 27. Data: 2006-05-25 08:51:06
    Od: Robert Rędziak (prawdziwego adresu szukaj w sygnaturce) <s...@s...plukwa.net>

    On Wed, 24 May 2006 20:38:43 +0000 (UTC), Verox
    <a...@b...veroxsystems.com> wrote:

    > A jednak świat Internet sie ostał.

    Ale organizacyjnie stało się to, o czym pisał Twój przepiśca.

    r.
    _____________
    robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
    klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: http://www.stratopolonez.pl
    Alfa się nie psuje, Alfa dba o swieżość części w swoich trzewiach

  • 28. Data: 2006-05-25 09:25:27
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@w...pl>

    W artykule <s...@m...veroxsystems.c
    om> Verox napisał(a):

    > A jednak świat Internet sie ostał.

    świat internet to wydmuszka, bo tak naprawde wszystkie usługi, które sprzedają
    to są usługi netii ...

    --
    Freedom violation: http://en1.policejnistat.cz/ , http://www.freetekno.org/

  • 29. Data: 2006-05-25 13:06:35
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Wed, 24 May 2006 21:42:26 +0200, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@s...pl> napisał:

    > Dodatkowo, ZTCW Netia ma 'polityczny zakaz wjazdu' na obiekty Emitela, więc
    > może być śmiesznie.

    no to mamy kilka opcji:

    1.(hardcore) pro-futuro dostanie polityczny zakaz wjazdu na obiekty
    EmiTel-a łacznie z prikazem zabierania swoich gratów
    2.(umierkowana) pro-futuro dostanie polityczny zakaz montowania nowych
    zabawek na obiektach EmiTel-u
    3.(optymistyczna dla Netii) poprzez ProFuturo Netia zyska mozliwosc
    montowania swoich gratów na obiektach EmiTel-a co w dobie posiadania
    licencji na WiMax-a może być dla w/w spółki całkiem miłe

  • 30. Data: 2006-05-25 16:34:23
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    om> Verox napisał(a):

    > świat internet to wydmuszka, bo tak naprawde wszystkie usługi, które sprzedają
    > to są usługi netii ...

    Nie do końca, właśnie zchodze z reszty usług ŚI bo są generalnie gówniane, nie
    ma porównania z usługami netii. Nie tak dawno wyjarał się w Gliwicach
    koncentrator SDSL, naprawiali 2 dni... Oczywiście backupu konfiguracji nie
    było LOL.