  • 11. Data: 2012-07-29 20:21:36
    Temat: Re: Nie jedź na Hel!
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 29-07-2012 o 14:33:08 <a...@g...skasuj-to.pl> napisał(a):

    > Witam serdecznie.
    >
    > Co roku jeżdżę do jednego z nadbałtyckich kurortów. Coś mnie podkusiło
    > (nawet wiem co) aby pojechać w tym roku na Hel.
    > Takiego koszmaru z wydostaniem się stąd nie przeżyłem nigdzie indziej.
    > Dlatego przestrzegam, nie jedź na Hel!
    > Zapyziała dziura z miejscowymi, którzy chyba nie rozumieją z czego żyją?
    > No i wyjechać się nie da.
    > Jedzcie do Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.
    > Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.
    > Pozdrawiam.

    e tam, będąc na wyspie przy Trogirze wyjeżdżałem ponad 1 godzinę, a było
    to chyba z 2 czy 3 km

  • 12. Data: 2012-07-29 20:52:36
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-07-29 14:33, a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> [...]
    > No i wyjechać się nie da.
    > Jedzcie do Łeby albo Ustki albo gdziekolwiek indziej.
    > Trasa Hel - Władysławowo (mniej niż 50km.) = 6 godzin.

    Hel to jeszcze jest tani
    Władysławowo to jest prawdziwy Hell
    także pod względem ruchu.
    Trafiłem tam przypadkiem w środowy wieczór (19:00)
    oszalałe tabuny ludzi i wijące się kolumny samochodów.

  • 13. Data: 2012-07-29 21:13:17
    Od: kapec <k...@o...pl>

    Mnie to zawsze zastanawia, co ludzi tam ciagnie...
    Wczoraj wracalem z Rumunii, znaczy konkretnie pauze zrobilem sobie u
    kolegi na slasku i kolo poludnia wystartowalem w kierunku domu, czyli
    pomorze. Stara jedynka o tej porze to w zasadzie nie konczaca sie
    kolumna samochodow jadacych z nad morza. Torun-Wloclawek to jeden
    megakorek. Na cb mowili, ze z wladka do rumii 4-5 godzin. Co ludzi tam
    ciagnie? Tlok? Ujowa obsluga? Korki? Pojecia nie mam.
    Sam do Wladka mam 160km, kiedys namietnie plywalem na desce
    windsurfingowej, dosc czesto na polwyspie czy w Karwii. W okresie
    wakacyjnym koniami by mnie tam nikt nie zaciagnal.

  • 14. Data: 2012-07-29 21:23:16
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 29-07-2012 o 21:13:17 kapec <k...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > windsurfingowej, dosc czesto na polwyspie czy w Karwii. W okresie
    > wakacyjnym koniami by mnie tam nikt nie zaciagnal.

    Ja się tam dziwię ludziom, który z południa Polski jadą nad nasze morze,
    które może ma i ładne plaże, ale pogoda to loteria z naciskiem na
    przegraną.
    Mieszkając na południu, mamy blisko Czechy, później Austrie i już w
    Chorwacji. A jak się nie podoba w Chorwacji, to piękna plaża jest w
    Czarnogórze. Może i trochę dalej, ale pogoda już dużo lepsza...

    nie mówiąc że za 5 tys można sobie poleżeć w Tunezji 14 dni z opcją All...

  • 15. Data: 2012-07-29 21:34:00
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin MM

    > Ja się tam dziwię ludziom, który z południa Polski jadą nad nasze morze,
    > które może ma i ładne plaże, ale pogoda to loteria z naciskiem na
    > przegraną.

    I woda o temperaturze 9 stopni. Złamanego grosza to wszystko niewarte.

    --
    ignorance is bliss

  • 16. Data: 2012-07-29 22:04:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 21:23:16 +0200, MM napisał(a):
    > Ja się tam dziwię ludziom, który z południa Polski jadą nad nasze morze,
    > które może ma i ładne plaże, ale pogoda to loteria z naciskiem na
    > przegraną.

    no nie, nacisk jest raczej na wygrana.

    Tylko ta temperatura Baltyku ... no ale na Helu to mozna wybierac zimne
    morze i cieple morze :-)

    > nie mówiąc że za 5 tys można sobie poleżeć w Tunezji 14 dni z opcją All...

    I wracac przymusowo po 3 dniach, bo wojewoda podstawil ostatni samolot ...
    nie, to nie jest dobra rada w tym roku :-)

    J.

  • 17. Data: 2012-07-29 22:13:52
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 29 Jul 2012 20:52:36 +0200, nazgul <x...@w...pl> wrote:

    >Władysławowo to jest prawdziwy Hell
    >także pod względem ruchu.
    >Trafiłem tam przypadkiem w środowy wieczór (19:00)
    >oszalałe tabuny ludzi i wijące się kolumny samochodów.

    W sobotni wieczór korek ciągnął się od ronda we Władku aż do latarni
    morskiej Rozewie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2012-07-29 22:17:00
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 29-07-2012 o 22:04:13 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > I wracac przymusowo po 3 dniach, bo wojewoda podstawil ostatni samolot
    > nie, to nie jest dobra rada w tym roku :-)

    Jak się kupuje wycieczki u badziewiaków to nic dziwnego.

  • 19. Data: 2012-07-29 22:26:48
    Temat: Re: Nie jedz na Hel!
    Od: "Arbiter" <_@_.pl>

    Uzytkownik "kapec" <k...@o...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > Mnie to zawsze zastanawia, co ludzi tam ciagnie...

    tez sie zastanawiam. Mialem jechac tam jutro tzn nad nasze morze, ale po
    przejrzeniu bazy noclegowej zrezygnowalem. Warunki slabe to min 200 za noc a
    zeby bylo przyzwoicie to 500. I przypomnialem sobie te syfiaste jadlodalnie
    no i dalem sobie spokój. Jedyne co fajne to plaze i morze. Bo nawet dojazd
    nie jest fajny. I fotoradary i korki. Na razie wyjazd odlozony

    Jakbyscie znali jakies fajne miejsce z godnym noclegiem powiedzmy tak za
    200zl to podsylajcie informacje. Najbardziej mnie interesuje na otwartym
    morzu (nie mierzeja i nie hel) no i zeby bylo blisko wody tj nie 20 min
    marszu...

    Zagranica jest fajna ale niestety nie moge

  • 20. Data: 2012-07-29 22:27:58
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 29 Jul 2012 22:26:48 +0200, "Arbiter" <_@_.pl> wrote:

> [...]
    >200zl to podsylajcie informacje. Najbardziej mnie interesuje na otwartym
    >morzu (nie mierzeja i nie hel) no i zeby bylo blisko wody tj nie 20 min

    Ja płaciłem 180 zł. za 3 osoby. Chcesz namiar?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280