  • 101. Data: 2014-02-20 00:35:09
    Temat: Re: Niektórzy starsi ludzie nie powinni już prowadzić...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 19.02.2014 17:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Franek Kalina m...@c...cn ...
    > Widzisz anacron, ludzie nie widzą nic dziwnego w takim zjezdzaniu z ronda i
    > takim wyprzedzaniu...

    Myślę, że tu chodzi o mnie... bo to ja a nie ktoś inny :D Resztę sobie
    dokończ sam.

    --
    anacron
    aba/

  • 102. Data: 2014-02-20 01:05:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup
    >http://www.youtube.com/watch?v=E5QeD3Pn2dc
    >http://www.youtube.com/watch?v=nNqM9avilZM

    >Pan miły, ale po szkłach w okularach sądzę, że ze wzrokiem to u niego
    >bardzo kiepsko. Być może wielu uzna mnie za zwykłego chuja, ale
    >Policja
    >powiadomiona, nagranie dostarczone.

    Chuj i ormowiec :-P

    J.

  • 103. Data: 2014-02-20 01:40:43
    Od: tá´Ź

    anacron wrote:

    > Wczoraj Pan najpierw wszedł na kolizyjny ze mną...

    Lecz się.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 104. Data: 2014-02-20 06:16:56
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-02-19 23:56, Budzik pisze:
    > Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Podziwiam, ze mozna przejsc nad tym do porządku dziennego.

    Można przyzwyczaić się do wszystkiego. Jeżeli ktoś taki manewr widzi raz
    na pół roku, może być w szoku.

    "W ciągu ostatnich 17 lat w Polsce zdarzyło się prawie milion wypadków
    drogowych, w których zginęło ponad 110.000 osób, a ponad milion zostało
    rannych. Dziennie w wypadkach ginie średnio 15 osób, a 160 zostaje
    rannych."

    Kogoś to szokuje? Statystyki nie szokują. Nad nimi przechodzi sie do
    porządku dziennego. Manewr może szokować. Nachlany wpadający na chodnik
    w grupę osób szokuje. Liczby nie szokują. Bo gdyby szokowały, codziennie
    powinniśmy mieć żałobę narodową.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 105. Data: 2014-02-20 06:36:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-02-19 23:56, Budzik wrote:

    > Nie wiem gdzie widzisz jakąkolwiek niejasnośc sytuacji na rondzie.

    Jak zwykle w tym czego nie widać - Wjeżdzając an rondo Anacron musi
    ustąpić pierwszeństwa - niewykluczone że dziadka zepchnął z jego pasa.

    > Specjalnie - nie.
    > Ale ostatnio jechałem za kims od Leszna do Poznania. Po prostu jechaliśmy w
    > tę samą stronę.

    Ok, widać ja dziwny jestem. Ale i tak dla mnie się to kupy nie trzyma.

    Shrek.

  • 106. Data: 2014-02-20 07:03:59
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 19 Feb 2014 22:56:21 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Zazdrościsz?

    A Ty w to wierzysz? ROTFL

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 107. Data: 2014-02-20 07:48:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 20 Feb 2014 00:26:27 +0100, mk4

    > Jak nie umozliwia kiedy umozliwia...

    OK, umożliwia, po zmianie pasa ruchu na skrzyżowaniu. Ale turbinówka
    powinna mieć to do siebie, że wystarczy się dobrze ustawić przed
    skrzyżowaniem i powinno się bez zmiany pasa ruchu na skrzyżowaniu pojechać
    tam gdzie się chce -- w tym zawrócić. Jeśli jest inaczej, to jest bubel.

    --
    Pozdor Myjk

  • 108. Data: 2014-02-20 08:31:53
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-19 23:56, Budzik pisze:
    (...)
    > A zatrzymywanie takich gnojków to byłby akurat IMO pozytywny przejaw
    > społeczenstwa obywatelskiego.

    Nie masz zdaje się bladego pojęcia do to jest społeczeństwo
    obywatelskie, skoro gwiazdorskie zabawy w szeryfa na drodze mające
    znamiona bezpodstawnego samosądu próbujesz pod to podpiąć.

  • 109. Data: 2014-02-20 08:39:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Thursday, February 20, 2014, 1:05:04 AM, you wrote:

    > Chuj i ormowiec :-P

    Jarku, nie poznaję Cię...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 110. Data: 2014-02-20 08:44:05
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-02-20 06:36, Shrek pisze:

    > Jak zwykle w tym czego nie widać - Wjeżdzając an rondo Anacron musi
    > ustąpić pierwszeństwa - niewykluczone że dziadka zepchnął z jego pasa.

    Nie jest wykluczone, ale o tym się nie dowiemy - z materiału wiele nie
    wynika.

    > Ok, widać ja dziwny jestem. Ale i tak dla mnie się to kupy nie trzyma.

    :)