  • Data: 2020-05-22 20:44:03
    Temat: Re: Niemcy delegalizują ostrzeżenia o fotoradarach
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 22 maja 2020 05:02:22 UTC-5 użytkownik z napisał:
    > Myślałem że Niemcy są mądrzejsi/praktyczniejsi.
    >
    > Akurat tak wyszło że ostatnio używam telefonu jako nawigacji a drugi
    > tablecik nisko przy dźwigni zmiany biegów ma standardowo odpalonego
    > yanosika. Wystarczy jego głos.
    >
    > Martwe prawo. I to w Niemczech ;-)

    Bo niemce wcale madre specjalnie nie sa. Maja pare spraw ogarnietych i to sprawia ze
    sporo innych rzeczy dziala lepiej.

    Jakby chcieli bezpieczenstwa to powinni co 500m stawiac puszke.
    Niech bedzie pusta. Ja bym nie narzekal.

    Zrobienie sprzetu ktory optycznie oceni czy cos jedzie szybko jest proste, wtedy
    radarem sie strzela i robi fote w moment i nie ma szansy zareagowac nawet majac
    wykrywacz radarow.