  • Data: 2017-12-01 14:50:50
    Temat: Re: Niepełen walec drogowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2017-11-30 o 18:33, J.F. pisze:
    > http://euromaszyny.waw.pl/walec-drogowy.html

    >Widać, że to takie proste i oczywiste nie jest... to ubijanie.
    >https://www.hamm.eu/en/technologies/oscillation/

    Ciekawe.

    Czy ja dobrze rozumiem, ze w walcu sa dwa wibratory, kreca sie razem z
    walcem, ale zmieniaja im wzajemna faze, i w rezultacie wibruja zawsze
    w pionie ?

    W zasadzie narzucajace sie rozwiazanie i nawet dosc proste ... jesli
    realizowane elektro/nicznie :-)

    Osobna sprawa, to izolacja reszty pojazdu od wibracji ...

    J.