  • Data: 2017-12-01 19:41:40
    Temat: Re: Niepełen walec drogowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5a215e3b$0$15207$6...@n...neostrad
    a.pl...
    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup

    >Widać, że to takie proste i oczywiste nie jest... to ubijanie.
    >https://www.hamm.eu/en/technologies/oscillation/

    >Ciekawe.
    >Czy ja dobrze rozumiem, ze w walcu sa dwa wibratory, kreca sie razem
    >z walcem, ale zmieniaja im wzajemna faze, i w rezultacie wibruja
    >zawsze w pionie ?

    Przyjrzalem sie filmowi ... one tam nie wibruja w pionie, tylko wrecz
    w poziomie.
    Tzn wibracje powoduja obroty walca przod/tyl, czy jak kto woli -
    lewo/prawo.
    Nawet w tekscie podkreslaja, ze to trzeci przypadek.

    No to problem synchronizacji odpada,

    przy okazji sily sie kasuja - zostają tylko momenty dzialajace na
    walec ... no i niestety tarcie przenosi je z powrotem na os i pojazd.

    Ale ze to daje rownie dobre zagęszczanie, a nawet lepsze, to sie
    troche dziwie ...

    Ciekawe jak to potem w zamowieniu wychodzi ...
    -nasz walec ma wieksza wydajnosc i wystarczy 9 przejazdow zamiast 10.
    -albo przejedziecie 10 razy, albo zaplacimy za 9 :-)

    J.