  • Data: 2017-06-24 17:37:24
    Temat: Re: Nieudana naprawa
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-24 o 12:00, Budzik pisze:
    > Jak podchodzicie do takich sytuacji.
    > Dałem do naprawy auto - normalnie jezdzace, majace 1-2 dziennie niewielki
    > problem z moca (pomagało ponowne odpalenie auta)
    > Podejrzewałem pompe w zbiorniku paliwa.
    > Pompa wymieniona przez mechaniora, auto od tego czasu nie odpala.
    > Mechanik szuka, szuka, sprawdza, nie znajduje, coś wymienia zgodnie z tym
    > co pokazuje komputer ale to nei pomaga i poddaje się.
    >
    > Koszt wymienonej dodatkowo czesci: 500zł
    > Mechanik wyliczył sobie swoja prace na kolejne 500zł.

    Hmmm, jaką pracę?
    Miał naprawić a nie naprawił, to co mu się należy?

    W sumie rozumiem sytuację, czasem też nie zaogniałem
    konfliktu, bo lepszy "pod domem" jakiś mechanik niż żaden:-)
    Ale też nie jeżdżę takimi autami, co mają problemy z ciężką diagnozą.
    Zazwyczaj coś pada normalnie eksploatacyjnie i się wymienia.