eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNieudana naprawa › Re: Nieudana naprawa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nieudana naprawa
    Date: Sat, 24 Jun 2017 17:00:38 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 84
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <9...@4...net>
    <X...@1...0.0.1>
    <1w1rg0mf0x7rw$.15yz5zfcmnbzv$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1498323638 16178 79.173.35.121 (24 Jun 2017 17:00:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Jun 2017 17:00:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2608676
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    >>> Przyczyn może być kilka.
    >>> Czasami gdzieś jak zdycha wiązka to będziesz miał jakieś
    >>> "niedomagania" od czasu do czasu. Jak ktoś to przypadkiem ruszy, to
    >>> albo się na chwilę naprawi, albo przestanie kontaktować zupełnie i
    >>> auto zdechnie.
    >>
    >> Wiazka była wymieniana jakiśczas temu.
    >
    > No to może wtedy zostało popsute?
    >
    No ale od tego czasu pare km przejechałem i było ok.
    >
    >>> Niemożność zdiagnozowania przyczyny nieuruchamiania się silnika,
    >>> która się doskonale reprodukuje, wskazuje raczej na to że
    >>> poważniejszy problem jest z mechanikiem, niż samym samochodem.
    >>>
    >> :)
    >> Problem polega na tym, ze ten mechanik "obsługuje nas" od lat.
    >> I nigdy nie było zadnego kłopotu, zarówno pod wzgledem jakosci jak i
    >> uczciwości.
    >
    > No tak często jest że ktoś kto jeszcze da radę podołać wymianie
    > klocków hamulcowych czy wymianie oleju polegnie na kwestiach
    > elektroniczno-silnikowych.

    To akurat prawda i tu na pewno jest pewne ograniczenie.
    >
    >> No moze problem cenowy bo nigdy do tanich nie nalezał,zeby nie
    >> powiedziec ze raczej do najdrozszych :)
    >
    > No mimo wszystko słabo jeśli nie potrafi stwierdzić dlaczego silnik
    > nie pracuje.
    > Bo owszem o ile diagnozowanie rzadkich chwilowych spadków mocy, może
    > być ciężkie choćby ze względu na niepowtarzalność, to zrozumienie
    > dlaczego silnik się nie uruchamia, powinno być do zrobienia.
    >
    Ale my wiemy dlaczego silnik sie nie uruchamia.
    Problemem jest brak paliwa w pompie wysokiego cisnienia.
    Nie wiadomo tylko dlaczego :) bo paliwo do pompy dochodzi, regulator na
    wejsciu do pompy został wymieniony, pompa sprawdzona a mimo to nie chodzi.

    >>> Wtedy będziesz wiedział czy ten pierwszy Ci to zepsuł nie
    >>> naprawiając bazowego problemu utraty mocy, czy był przypadek, a może
    >>> w ten sposób "znalazł" Ci prawdziwą przyczynę utraty mocy.
    >>
    >> No w sumie tez tak pomyslałem i na razie czekam na to czy wymiana ecu
    >> pomoze.
    >
    > To tam już mam nadzieje że robi to ktoś na tyle ogarnięty, że zna
    > hasło "immobiliser"?
    >
    :)
    >
    >>> P.S. jak się podejrzewa pompę w zbiorniku o utratę mocy, to zaczyna
    >>> się od podłączenia manometru do przewodu paliwowego i sprawdzenia o
    >>> co chodzi, a nie zaczyna się od wymiany pompy.
    >>>
    >> Stara pompa zaczeła dośc mocno hałasować, wiec postanowiłem wymienic.
    >> Zalecało mi to 3 mechaników.
    >
    > Pompa mogła się kończyć swoją drogą, ale pytanie czy było to przyczyną
    > jakiś innych problemów.
    >
    Możliwie ze masz racje, ze nie.

    >> Co do cisnienia to stara dawała około 1atm, nowa daje nawet 8.
    >
    > Dość dziwne te ciśnienia podajesz.
    > Tam jest jakiś układ z własnym regulatorem ciśnienia i pytanie czy
    > pompa zapewniała tam minimalne potrzebne ciśnienie.
    > Bo domyślam się że to jakieś pomary na zatkanym wylocie te 1 i 8atm.
    >
    Tego niestety nie wiem.
    Ale tak jak mowiesz - byc moze to tylko zbieg okolicznosci i to nie pompa
    była powodem kłopotów i z jakiegos powodu te kłopoty uwidoczniły się po jej
    zmianie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."
    Bird Johnson

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: