    From: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Niezapłacone mandaty
    Date: Tue, 17 Jul 2018 20:30:04 +0200

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Zonie i kolezance zony nie wierzysz? Informacje masz na 120% pewna bo pochodzaca
    nie dosc ze od zony to jeszcze poparta pismem z aresztu. Jak to jest. Ano tak ze jak
    uporczywie nie regulujesz swoich zobowiazan wobec panstwa to moga zdrutowac i
    zapuszkowac. Zyjemy w coraz normalniejszym panstwie i jak ktos gra z nim w chuja to
    ma sie nauczyc ze sie to malo oplaca. Jestem za takim rozwiazaniem.

    Wiesz co, lubię czytać Twoje posty, ale teraz to pojechałeś jak
    klasyczny idiota.

    Wyobraź sobie, że nie wiesz że masz coś do zapłacenia, wykupujesz wczasy
    i nie lecisz. Zadowolony? Ukarany słusznie?

    Miłego.
    Irek.N.