  • Data: 2018-05-06 22:22:32
    Temat: Re: Nowa/używana
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/3/2018 8:03 PM, ń wrote:
    > Jak wymieniasz?

    Wymieniłem w dwóch bateriach. Kupuje ogniwa firmowe co do ktorych wiem
    że mają masymalna pojemność w zaplanowanym budżecie. W jednej z baterii
    zmieniałem na bodaj Philipsy 3200mAh w innym na ogniwa o pojemności 2800.

    Wyrywam oryginalne ogniwa i wstawiam nowe. Zazwyczaj sprzedawcy mogą je
    zgrzaqć w pakiety bo lutowanie jest niebezpieczne. Sygnał do układu
    balansującego lutowany jest wtedy do blaszek a nie do obudowy.

    W obu przypadkach bateria miala problem z pozbieraniem się z informacją
    jaką ma pojemność, ale po kilku cyklach pokazywała już estymacje czasu
    ładowania/rozladowania sensownie.

    > BTW kupiłem niby "oryginał" z Chin (no napisy miał jak HP), ale nie chciał w ogóle
    w lapku wystartować.

    Dlatego elektronikę zostawiam tam gdzie była, podmnieniam ogniwa.