  • 161. Data: 2014-01-10 01:30:54
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-07 20:02, tck pisze:
    > tez mam, ale trzymam go w domu- raz ze producent nie zaleca zostawiania na
    > mrozie czy tez w nagrzanym do 60-70 stopni wnetrzu, a dwa ze po co mam
    > schodzic do samochodu i wracac??
    A ja nie mam, bo dla mnie alkohol mógłby równie dobrze zostać
    zdelegalizowany i pewnie nawet bym nie zauważył jego zniknięcia z półek
    sklepowych. Ale jak znam życie też będę sobie musiał pewnego pięknego
    dnia kupić alkomat, tylko niech mi ktoś wyjaśni po ki ch*j??

    Maciek

  • 162. Data: 2014-01-10 01:39:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Hmm. A od kiedy mamy obowiązek posiadania gaśnicy, która wcale nie musi
    > mieć ważnego badania,
    > czy okresu ważności, tylko musi być "sprawna", w związku z czym można
    > wozić dowolnie starą,
    Tylko, że wielkość tej gaśnicy sprawia, że czy ona jest legalizowana i
    sprawna czy nie, nadaje się bardziej do gaszenia peta niż samochodu.

    > bo nikt się tego nie czepia? A przecież na pewno jest lobby producentów,
    > importerów tudzież
    > legalizatorów, dla których częsta wymiana byłaby biznesem większym niż
    > alkomaty. Jakiż łakomy
    > kąsek. Skąd więc ta dziura w prawie?
    Ależ jaka dziura, za pierwszą gaśnicę w samochodzie i tak płaci
    kupujący. Ja wiem, że nowych samochodów sprzedaje się raczej mało, za to
    w każdym markecie, nawet Biedronce gaśnicę samochodową uświadczysz.
    No ale idź tam kup gaśnice, która ma 2kg i więcej środka gaśniczego i na
    prawdę można już coś nią ugasić.

    > Widzę trzy możliwości:
    > - żaden, zupełnie żaden z biznesmenów od gaśnic nie ma kolegów w PO
    Jak wprowadzono gaśnice do samochodów, to jeszcze o PO nikt nie słyszał.
    Natomiast wprowadzenie jej jako wyposażenie obowiązkowe samochodu jest
    równie poronione jak alkomatu i niczemu poza wyrwaniem od kierowców kasy
    nie służy.

    > - gaśnice produkują Marsjanie
    Może jest tak jak piszesz, nie wnikam.
    Mam w domu dwie pięciokilogramowe i oczekuje od nich jedynie, że w razie
    potrzeby zadziałają i ugaszą to co mają ugasić.

    > oraz w promocji:
    > - jednak nie wszystko działa tak, jak chcą teoriospiskowcy, a świat
    > często napędza zwykła głupota
    Daleki jestem od teoriospiskowcy, po porostu kilka rzeczy już w życiu
    widziałem. Ale skoro nie ma na tych alkomatach ktoś zarobić, to czemu
    miało by służyć ich wprowadzenie? Bo że zwiększy się od tego
    bezpieczeństwo na drogach i zmniejszy liczba pijanych kierowców to chyba
    nie wierzysz? Chociaż, skoro wierzysz w Marsjan, to kto cie tam wie?

  • 163. Data: 2014-01-10 01:49:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-07 19:13, krak pisze:
    > i dodam że łatwiej kontrolować przestrzeganie przepisów w 3 sklepach niż
    > w 3000 jakie znajdują się w dużym mieście, sprzedawanie nietrzeźwym,
    > małolatom i picie w pobliżu to norma
    Taka historia: znajomy zatrudnia Ukraińców, którzy zaczęli w liczbie
    kilkunastu osób przewijać się przez jego firmę. Błyskawicznie w okolicy
    pojawił się "punkt" z papierosami i alkoholem, oczywiście takimi
    dostępnymi cenowo dla Ukraińców, czyli bez zbędnych banderol.
    Prowadzony, tak jak RoMan raczył wspomnieć, przez polską emerytkę, czy
    inną bezrobotną rencistkę. Tak działa rynek :-)

    > no ale jestem w mniejszości, 15% polaków nie pije
    Witaj w klubie. To kiedy kupujesz sobie alkomat? :->

    Maciek

  • 164. Data: 2014-01-10 01:58:42
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-08 11:17, BartekK pisze:
    > Jak wystąpi jakiś przypadek spektakularnego i medialnego gwałtu - to
    > zapewne wprowadzą obowiązek noszenia przy sobie opakowania (minimum
    > 3szt) certyfikowanych (rozmiar europejski, prążkowane, kolor
    > biało-czerwony) prezerwatyw.
    > Skuteczność w odniesieniu do przyczyny wprowadzenia - taka sama...
    Ch*j z prezerwatywą! Gorzej jak wprowadzą nakaz noszenia ze sobą wiadra
    zimnej wody :->

    Maciek

  • 165. Data: 2014-01-10 07:43:25
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-10 00:37, Budzik pisze:
    > Użytkownik KS "mekar[wytnijto]"@vp.pl ...

    > Nawet jeżeli takie myslenie zdarza mu sie okazjonalnie?

    Okazjonalnie? W akademiku? LOL ;)

    > Bo wiem ,ze w uproszczonych definicjach mówi się, ze alkoholik to
    > ktoś ktomysli o alkoholu ppraktycznie cały czas. Ale okazjonalnie?
    >
    > A ogólnie to sprawa aż tak prostanie jest: Np.
    > http://www.psychologia.edu.pl/czytelnia/50-artykuly/
    1032-alkoholizm-i-

    Dokładnie, sprawa jest bardzo skomplikowana.
    Ale pytania na testach lub terminy odpowiedzialne za diagnozę są bardzo
    uproszczone.
    Według nich, tak na oko 90% zdrowych ludzi którzy okazjonalnie spożywają
    alkohol, ma problem alkoholowy.
    Wystarczy przerobić sobie dostępne testy.
    Studenci to chyba wszyscy poszli by do jednego wora z opisem alkoholicy ;)

    - Na pewno kiedyś urwał sie film
    - Na pewno zdarzyło sie wypić klina na kaca, nawet w formie piwa.
    - Na pewno (osoba bliska) miała kiedyś o jego upojenie pretensje
    - Częstotliwość picia. A to nie jest lampka wina raz w tygodniu.
    - Ilość wypijanego alkoholu.
    - itp, itd

    Tylko abstynent może wyjść obronną ręką z takich testów.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 166. Data: 2014-01-10 09:32:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-09, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    > http://www.psychologia.edu.pl/czytelnia/50-artykuly/
    1032-alkoholizm-i-
    > diagnozowanie-uzaleznienia-od-alkoholu.html

    Daj spokoj, kogutek i KS to specjalisci od uzaleznien.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 167. Data: 2014-01-10 10:37:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Wiesz dlaczego napisałem 0,00 chociaż sam się z tym nie zgadzam? Bo
    > parę razy w życiu bylem na ostro zakrapianych imprezach. Też się
    > uwaliłem jak małpa, na dodatek tego się nie wstydzę.

    Gratuluje!

    > Po takich
    > imprezach nałogi jak kot z pęcherzem latają do alkomatu, bo zawsze
    > jakiś się znajdzie, i sprawdzają czy mają mniej niż 0,2. Zdychają,
    > srają pod siebie, ledwo łażą, zupełnie jak ja, ale tylko 0,2 się liczy
    > bo będą mogli jechać.

    Po imprezie czy rano nastepnego dnia?
    Bo rano to jestem w stanie uweirzyc ze mozna nie byc pewnym bo nie wiesz,
    czy to co czujesz to po prostu zmeczenie czy alkohol.
    Ale po imprezie?
    0,2 to taki stan w ktorym nie czujesz ze cokolwiek wypiłes, to jest bardzo
    mała ilośc.
    P.S. Rozumiem ze uświadomiłes, ze głupio robią?

    > Jak bym był z gimbazy to bym wierzył w te
    > brednie o kieliszku wina.

    No to przecież mówię, że masz z tym problem ktory przenosisz na innych.
    A ja umiem.
    Pol piwka do obiadu, lampka wina u znajomych bo czestują własnym wyrobem i
    potem spokojnie do domu.
    Jak mnie zatrzymaja - mogę spokojnie dmuchać, bo wiem, ze i tak bedzie 0,0.

    > Tacy jak ja co na co dzień alkohol może nie
    > istnieć pod postacią inną niż dezodorant też się potrafią nawalić jak
    > stodoły. Ale do końca posiadania świadomości nie wsiądą do samochodu i
    > nie pojadą. A jak tracą świadomość to nie są w stanie nic zrobić.

    No i tak ma pewnie 99% normalnych ludzi.

> [...]
    > wsiądzie do samochodu i pojedzie. Alkohol doskonale niszczy uczucia
    > wyższe i wzorce zachowań. Jedynym celem alkoholika jest zdobycie
    > alkoholu i jego zaaplikowanie sobie. 0,00 to przegięcie. Ale 0,05 było
    > by dobre. Ktoś z takim stężeniem jest trzeźwy. Ale taki co się nawalił
    > i następnego dnia sprawdza czy już może pojechać musiałby dużo dłużej
    > dochodzić do siebie. Strach przed wysoką karą niektórych z
    > umiarkowanie zdegradowanymi mózgami odstraszył by od jechania w złym
    > stanie fizycznym i psychicznym jak to ma miejsce przy 0,19 po ostrym

    0,19 to tez praktycznie stan trzeźwości.
    Sprawdz sobie kiedys ile to jest, to nie bedziesz opowiadał takich hisotrii
    o złym stanie fizycznym.
    Można 00, mozna 0,05 tylko po co?
    Ten co chleje i pije i tak pojedzie, natomiast uderzy to w tych wszystkich
    pozostałych, ktorzy umieja rozsadnie i gdzies przez przypadek ich złapią na
    0,1.

    To nie w nich jest problem.
    Prawo trzeba ustawić tak, zeby policjant nie cieszył sie ze złapał takiego
    z minimalna ilościa (na granicy) tylko zeby łapał tych wysokoprocentowych,
    rzeczywiścieni bezpiecznych.
    A złapanie takeigo niskorpocentowego ułatwia zycie tym chlejącym, bbo
    wyłącza taki patrol z działania na kilka godzin.

    > Nie piszę o takich jak ten tramwajarz.

    No własnie. Ale na bazie wydarzen kamienio-tramwajowych chcesz scigac
    zupełnie inna grupę kierowców...

  • 168. Data: 2014-01-10 10:37:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Ty wymyśl jak eksterminować alkoholików jak chcesz ich bronić. Czy ja
    > i miliony innych nie jeżdżących nigdy po alkoholu w jakiś sposób
    > zasłużyliśmy sobie na poniżające nas sprawdzanie na zawartość
    > alkoholu?

    Piszesz "nas" a masz na mysli siebie.
    Mnie nie poniża dmuchanie a tez nachalny nie jezdze.
    Poniża mnie czasami, jak policjant robi ze mnie głupka ale akurat dmuchanie
    nie.
    Bo rozumiem, ze ono nie jest po to aby zrobic mi na złość tylko po to aby
    wyłapać pijaków.
    cieszyłbym się bardziej gdyby było po to aby wyłapać tych rzeczywistych
    pijaków a nie po co aby sprawdzic czy nie jestem wczorajszy i czy nie mam
    0,25 ale ty chcesz zeby nagonka na tych granicy była jeszcze wieksza bo
    proponujesz 0.

> [...]
    > kontroli sprawdzić czy urządzenie działa. Tak samo w czasie przeglądu
    > ma to być sprawdzone. Jeśli nie działa zabierany jest dowód
    > rejestracyjny a urządzenie idzie do ekspertyzy czy samo się popsuło
    > czy zostało celowo uszkodzone. Przy celowym uszkodzeniu konsekwencje
    > do ustalenia. Na taki układ mogę iść. Oczywiście taki kierowca co się
    > u niego sygnalizator świeci jest w pierwszej kolejności zatrzymywany i
    > sprawdzany. Urządzenie musi współpracować z innymi systemami typu
    > kamery monitoringu albo bramki do zbierania opłat.

    Czyli jakies proste alkotesty za 10 zł sa be a to jest cacy.
    A jaka wioze pijanego i on bedzie wydychał to co?

    P.S. 10zł zapłacic z własnej kieszeni to nikt nie chce, ale miliard z
    budzetu to juz spoko. A skąd ten miliard?

  • 169. Data: 2014-01-10 10:52:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-10, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > No to przecież mówię, że masz z tym problem ktory przenosisz na innych.

    To juz udalo sie zauwazyc od jego pierwszych postow.

> [...]
    > potem spokojnie do domu.
    > Jak mnie zatrzymaja - mogę spokojnie dmuchać, bo wiem, ze i tak bedzie 0,0.

    Zaproponuj swoim znajomym alkoholikom terapie!

    > No własnie. Ale na bazie wydarzen kamienio-tramwajowych chcesz scigac
    > zupełnie inna grupę kierowców...

    Bo to zwykly kretyn jest ktoremu sie wydaje, ze swiat jest czarno bialy i taki
    jak on go widzi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 170. Data: 2014-01-10 10:59:26
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-10 09:32, AZ pisze:

    > Daj spokoj, kogutek i KS to specjalisci od uzaleznien.

    Ja za specjalistę się nie uważam. Ale w realu alkoholika rozpoznam na
    "kilometr".
    W rodzinie, blisko, miałem alkoholika i mój bliski kumpel z którym znam
    się od gówniarza też był/jest alkoholikiem, któremu rozpadła się
    wspaniała rodzina. Przez około 15 lat te ich stany znałem na wylot.
    Poznałem do czego alkoholicy czynni zawodowo są zdolni. W pale się
    normalnemu człowiekowi nie mieści.
    Miałem też wgląd w materiały które sporządzali na terapiach.
    Oczywiście to co napisałem mastiemu że gdy planuje pić to świadczy że
    jest alkoholikiem, powinno być opatrzone tym ;) Ale takie są faktyczne
    zapiski na terapiach.