  • Data: 2018-10-28 20:52:29
    Temat: Re: Nowości z BD
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Oct 2018 22:12:13 +0200, WM <c...@p...onet.pl> wrote:
    > Może kiedyś uda się skopiować w urządzeniach technicznych zasadę
    > działania mięśni? One chyba są na glukozę?

    To dla mnie zagadka. Napięcia, na które reagują mięśnie to
    mikrovolty, moc potrzebna do podnoszenia np. 5kg ciężaru to grube
    waty. Taka moc to albo wysokie napięcie albo prąd, co żadne z nich
    w organizmie nie występuje. Czyli elektryka w organizmie to tylko
    sterowanie, w takim razie skąd brana jest moc do pracy mięśni?

    --
    Marek