  • 21. Data: 2017-02-09 19:32:42
    Temat: Re: Nowy maluch, czy 10-letni kompakt premium?
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    > Jak masz nowe, duże, niezawodne rodzinne, to kupuj coś ciekawego np.
    >>
    > Nee, na EVO to mnie nie stać. Ale stary forester.. ? ;-)

    Evo za 35-40k moze byc juz w calkiem dobrym stanie i bedzie mialo pewnie
    7-8 lat.
    Forester to juz chyba inna półka. Mysle ze nie znajdziesz tu odpowiedzi
    na swoje pytanie bo chyba do konca nie potrafisz go dobrze zadać:)
    Chcesz auta do zabawy czy do oszczedzania, bo chyba nie kumam.
    Pzdr
    Adam

  • 22. Data: 2017-02-09 20:19:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-02-2017 o 19:32, adam pisze:

    > Evo za 35-40k moze byc juz w calkiem dobrym stanie i bedzie mialo pewnie
    > 7-8 lat.
    > Forester to juz chyba inna półka.

    W jakim sensie?
    Generalnie evo to sporo droższa fura od forka, przynajmniej w miarę nowe.