eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Nowy rodzaj wciskania w fotel › Re: Nowy rodzaj wciskania w fotel
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!reader01.eternal-septe
    mber.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowy rodzaj wciskania w fotel
    Date: Sun, 9 Dec 2018 04:17:23 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 34
    Message-ID: <pui50j$db7$1@dont-email.me>
    References: <puh77e$edv$1@dont-email.me> <puh9mb$s42$1@node1.news.atman.pl>
    <lsp76riwcfed.bxhreebp26kh$.dlg@40tude.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 9 Dec 2018 04:17:23 -0000 (UTC)
    Injection-Info: reader01.eternal-september.org;
    posting-host="a050531b93cf4c66e27e1b317a16f751";
    logging-data="13671";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19H6FFaF9V9hdCJBnWqtBPN"
    User-Agent: NewsTap/5.3.3 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:u8pxP2gBun9QRhpjiPayWio8RHk= sha1:Z70Rk3k9G/naY/9+Brt/vACgdEc=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2645627
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:
    > Dnia Sat, 8 Dec 2018 21:31:08 +0100, Shrek napisał(a):
    >
    >> W dniu 08.12.2018 o 20:49, Pszemol pisze:
    >>> https://twitter.com/Tesla/status/1071063180829372416
    >>
    >> Ile razy pod rząd tak można zanim zabezpieczenia odetną?
    >>
    >> BTW - niech będzie 2000kg v=30m/s czyli 110km/h
    >>
    >> Ek=(mv^2)/2=(2000*30*30)/2=900kJ to jest 0,25kWh. Teoretycznie można by
    >> tak ze 300 razy, a z rekuperacją to pewnie z 500. Jestem pewien że
    >> praktyka jebie toerię, ale w sumie czemu? Temperatura napewno.
    >
    > Tesla ma dość wymyślny układ chłodzenia, z pompowaniem cieczy chłodzącej
    > (chyba zwykły glikol) przez środek silnika elektrycznego, przekładnie i
    > oczywiście baterie.
    > I ma do pozbywania się tego całkiem znajomo wyglądające chłodnice :)
    >
    > Więc sądzę że całość jest przygotowana do pracy praktycznie cały czas na
    > maksymalnej mocy i tu nic się nie powinno dziać.

    No to wygooglej sobie czemu Model S lub Model 3 nie startuje na Nurburg
    Ring.

    >> jeszcze? Ciekawe ile to w kilometrach wychodzi, nie chce mi się liczyć,
    >> ale może ktoś 500 razy od zera do 100 i razy dwa, bo drugie tyle na
    >> hamowanie.
    >
    > Obawiałbym się chyba bardziej o opony ;)

    Nie sa w dodatku tanie...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: