  • Data: 2019-07-01 08:15:04
    Temat: Re: O Mathematice
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Jul 2019 06:34:50 +0200, JDX napisał(a):

    > On 2019-06-30 21:49, dantes wrote:
    > [...]
    > Były, już się zaczynały. Znajomy miał, chociaż to było raczej
    > ,,sklejenie" PDA z telefonem. Na WinCE.

    No a o czym ja piszę?
    "Plecki GSM" to miał już Palm Vx
    Bywały również moduły GSM+GPRS na CF do PDA z Palm OS i PC Pocket (WinCE).
    Pomimo powyższego, każdy z nich z osobna można było spiąć z telefonem GSM
    po RS, BT. A pojawienie się po 7-8 latach gejPhone'a to wynik
    miniaturyzacji modułów i zamknięcia wszystkiego już w jednej obudowie,
    a nie "geniuszu" trolla patentowego.

    > Ja na moim PDA, iPaq-3875 AFAIR, miałem Worda i Excela dostarczonego
    > razem z systemem, WinCE.
    > Jakieś zubożone wersje, ale pliki z pecetem
    > można było sobie bezproblemowo wymieniać.
    Zubożonego "Office'a" to miał każdy PDA z PC Pocket i Palm OS.

    Ale klient VNC to co innego.
    Za jego pomocą możesz zarządzać domowym PC i odpalać każdą aplikację
    i na ekranie PDA widzisz to co na Monitorze domowego PC.
    I to miałem na myśli. A "Word" to tylko przykład.

    > Excel, jak na moje potrzeby,
    > działał bardzo dobrze. Co do pisania z tramwaju, to wtedy tanio zdaje
    > się nie było. I nie szybko (GPRS jeszcze).

    A co do "szybkości".
    VNC "przesyłał" w tamtym przypadku tylko "obrazki" pulpitu domowego PC
    pomniejszone do 160x160, 320x320 z właściwą kompresją
    więc pojęcie "drogo" jest względne.

    Worda również "odpalano" po VNC na Nokiach, Siemensach...
    - trochę "żduka dla żduki" ale działało.