-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Wed, 27 Aug 2014 18:32:09 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 12
Message-ID: <ltl16d$lah$1@node1.news.atman.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<ltkofe$adn$4@node1.news.atman.pl> <ltksrq$glt$1@node1.news.atman.pl>
<ltkvcq$j4n$1@node1.news.atman.pl> <ltl04o$k79$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 37.248.255.161
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1409157133 21841 37.248.255.161 (27 Aug 2014 16:32:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Aug 2014 16:32:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <ltl04o$k79$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542690
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-08-27 18:14, Shrek pisze:
>> No, nie, tak nie, ale będzie jeśli samochody z kończącego się pasa będą
>> spokojnie się włączać do ruchu na 200m, niż dojeżdżać do końca,
>> zwalniać/zatrzymywać się i wciskać się.
>
> No dobra - skoro mają się włączać 200m wcześniej to czym to się różni od
> przesunięcia 200m wcześniej zweżki?
Nie pisałem o włączaniu się "200m wcześniej", tylko "na 200m".
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.14 18:45 Shrek
- 27.08.14 19:16 A.L.
- 28.08.14 09:52 SW3
- 28.08.14 10:28 Shrek
- 28.08.14 10:33 J.F.
- 28.08.14 10:55 Shrek
- 28.08.14 11:13 John Kołalsky
- 28.08.14 11:30 Shrek
- 28.08.14 11:22 Gotfryd Smolik news
- 28.08.14 11:31 John Kołalsky
- 28.08.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 28.08.14 12:08 Shrek
- 28.08.14 12:21 Shrek
- 28.08.14 14:11 Feliks54
- 28.08.14 16:11 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?