-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: O korkach i poprawie płynności ruchu.
Date: Wed, 27 Aug 2014 18:45:51 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <ltl1vp$tg8$1@node2.news.atman.pl>
References: <ltjd3r$74p$1@node2.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<ltkofe$adn$4@node1.news.atman.pl> <ltksrq$glt$1@node1.news.atman.pl>
<ltkvcq$j4n$1@node1.news.atman.pl> <ltl04o$k79$1@node1.news.atman.pl>
<ltl16d$lah$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1409157945 30216 83.142.198.226 (27 Aug 2014 16:45:45
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Aug 2014 16:45:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <ltl16d$lah$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542691
[ ukryj nagłówki ]On 2014-08-27 18:32, Liwiusz wrote:
>> No dobra - skoro mają się włączać 200m wcześniej to czym to się różni od
>> przesunięcia 200m wcześniej zweżki?
>
> Nie pisałem o włączaniu się "200m wcześniej", tylko "na 200m".
No to da to tyle, że szybciej będzie kończącym się, bo "prawomyślni"
ustawią się w kolejce na 500m wcześniej i będą tam stać, a "cwaniaki" z
kończącego się (i luźniejszego) będą śmigać pustym pasem i włączać na
końcu (część oczywiście będzie stała jak dupy z migaczem 200-100 metrów
czwęniej - ale i tak na kończącym się będzie realnie 150 metrów korka a
na "praworządnym" 500m). Nie rozumiem masochizmu;) Trudno widać macie za
dużo czasu i gotówki na paliwo - wasz problem. Dla mnie nawet lepiej -
tylko nie miejcie do mnie pretensji, że "cwaniaczkuje", ok?
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.14 19:16 A.L.
- 28.08.14 09:52 SW3
- 28.08.14 10:28 Shrek
- 28.08.14 10:33 J.F.
- 28.08.14 10:55 Shrek
- 28.08.14 11:13 John Kołalsky
- 28.08.14 11:30 Shrek
- 28.08.14 11:22 Gotfryd Smolik news
- 28.08.14 11:31 John Kołalsky
- 28.08.14 11:29 Gotfryd Smolik news
- 28.08.14 12:08 Shrek
- 28.08.14 12:21 Shrek
- 28.08.14 14:11 Feliks54
- 28.08.14 16:11 J.F.
- 28.08.14 16:24 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=