    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <rkqekh$kgs$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkruhg$kib$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rksf9b$gn$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkt2d2$cte$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkukmf$r34$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkv232$485$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkv8n1$8gu$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: 29 Sep 2020 16:59:56 GMT

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Nie.
    > Bo na darmozjadów trzeba potem pracować.
    >
    > Ale w/w chętnie przywaliłbym chłostę.
    > Tanio, szybko, skutecznie i na długo będą pamiętać.

    > Nie.
    > Tyle że nagradzanie olewusów, nie może wpływać na komfort tych
    > dbających. Samo wprowadzenie autoprzedłużania sie każdego OC, to
    > IMO więcej szkody niż pożytku.
    >
    > To już wolę, żeby olewusy ponosiły konsekwencje swojego olewactwa.

    Bardzo ci dziekuje za dyskusje.
    Poniewaz po raz piaty powtarzasz te same banialuki, nie odnoszac sie do
    tego co ja pisze - powiem pas.
    Podaje ci prosty przykład - przepadek meiszkania za niepłacenie RTV -
    gdzie tu do kurwy nedzy widzisz koniecznosc płacenia za darmozjada?
    Przepadek auta za drobna awarie - gdzie tu do kurwy nedzy widzisz
    koniecznosc płacenia za darmozjada?

    W ktoryms momencie zycia utraciłes umiejetnosc czytania ze
    zrozumieniem?

    To samo z negatywami samoprzedłuzania OC, tudziez z automatyzacja
    zamykania poprzedniego - nie podałes zadnego sensownego przykładu
    takich negatywów a po raz piaty piszesz ze twoim zdaniem byloby
    szkodliwe...
    Na dowód podałes przykład który jest od kilku lat nieaktualny oraz JF
    wymyslił ze ktos moze chciec posiadac dwa OC na ten sam pojazd (ciekawe
    czy jest chociaz jeden taki debil w całym PL?)

    Dla mnie EOT.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'