    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <rksf9b$gn$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkt2d2$cte$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkukmf$r34$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkv232$485$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rkv8n1$8gu$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rl01ur$n61$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <rl11g1$9f5$1$Cav@news.chmurka.net>
    Date: 30 Sep 2020 08:59:54 GMT

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > Czyli tak jak Ty - czubek nosa olewacza.

    Skad podejrzenie ze ja mam problem z wykupieniem / przedłuzeniem OC?

    > Przy czym swój własny punkt widzeniu uznajesz że sensowny dla
    > wszystkich - naprawdę nie możesz tego pojąć?

    Przeciez to nie ja zaczałem watek i zgłosiłem problem...
    Ja sie tylko nad nim pochyliłem, stwierdzilem ze kolegama racje,
    przypomniałem sobie znajomego który opowiadał mi ze zrobił dokładnie
    tak samo i sprobowałem znaleźć rozwiazanie problemu.
    Ty natomiast twierdzisz ze jest jak jest, jest dobrze, bo olewaczy
    trzeba karac.
    Ale jak pokazuje ci ze taki punkt widzenia mozna zastosowac do innych
    spraw to uwazasz to za demagogie.
    A wiesz dlaczego?
    Bo OC pilnujesz, wiec zakładasz ze nigdy nie wpadnieszw te legislacyjna
    pułapkę.
    A inne podane przeze mnie przykłady juz mogłyby cie dotknac i zdajesz
    sobie sprawe ze w tamtych sprawach postapienie lege artis mogłoby byc
    kłopotliwe wiec wiesz równiez ze postapiłbys jak człowiek rozsadny
    potrafiący wywazyc pewne kwestie czyli tzw olewacz :)>

    > Tak ze trzy razy próbowałem już to zrobić, ale Ty z uporem maniaka
    > domagasz się ode mnie kontynuacji i odpowiadania na wymyślane na
    > kolanie banialuki.

    Mowisz ze w jakis magiczny sposób zmuszam cie do odpowiedzi?
    wow...

    BTW wymyslane na kolanie banialuki to opisywanie sytuacji które od
    kilku lat sa nieaktualne (vide brak mozliwości sprawdzenia czy auto ma
    polise OC)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"