-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: BartekK <s...@d...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [OT] 4x4 UAZ
Date: Mon, 23 Jul 2012 23:08:20 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 23
Message-ID: <jukemk$1ou$1@mx1.internetia.pl>
References: <juj1nf$c6a$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<jujrrg$let$1@mx1.internetia.pl>
<f...@g...com>
<juke28$vgr$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: drut.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1343077908 1822 77.252.249.9 (23 Jul 2012 21:11:48 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Jul 2012 21:11:48 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <juke28$vgr$1@mx1.internetia.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:14.0) Gecko/20120713 Thunderbird/14.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2460491
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-07-23 22:57, BartekK pisze:
> dokładając solidniejsze mosty, klatki, inne pierdoły - z "1.3 jakoś daje
> rade" robi się jednak "1.3 jest biedny" i trzeba by zrobić jakiś swap,
> popularne 1.6 z vitary jakoś wchodzi, ale coś innego - bywa ciężko, bo
> jednak nawet w UNO jest więcej miejsca pod maską niż w Samuraiu :)
Jeszcze dodam, że podstawową przeróbką uterenowiającą jest rozsunięcie
mostów (wycięcie nadkoli itd)
Potem danie szerszych mostów.
Potem zmiana wysokości i wzmocnienie ramy...
Ludzie robią swapy na np 2.0 z Opla, i inne wynalazki, ale nadal na
szerokość pod maską jest ciasno.
Więc (skoro i tak jest rama, i jeszcze klatka pewnie dołożona która to
wzmacnia) wywala się nadkola i robi konstrukcję z rur.
I tą metodą z początkowego samuraja nie zostaje nic poza nr VIN i
papierami ;) i tak powstaje zmota, którą w zasadzie można by zrobić bez
zakupu początkowego samuraja, bo nic z niego nie zostało :) tzw zupa z
gwoździa.
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
Następne wpisy z tego wątku
- 23.07.12 23:55 Iguan_007
- 24.07.12 00:47 BartekK
- 24.07.12 02:11 Iguan_007
- 24.07.12 03:31 BartekK
- 24.07.12 04:09 Iguan_007
- 24.07.12 12:31 Sebastian Kaliszewski
- 24.07.12 12:22 Iguan_007
- 24.07.12 13:08 PK
- 24.07.12 13:38 Albercik
- 24.07.12 14:25 to
- 24.07.12 14:19 Sebastian Kaliszewski
- 24.07.12 14:37 Sebastian Kaliszewski
- 24.07.12 15:07 KiloSierra
- 24.07.12 15:40 GR001
- 31.07.12 12:38 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=