    From: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Aliexpress i PayPal
    Date: Tue, 6 Aug 2019 22:40:51 +0100

    W dniu 06.08.2019 o 22:22, Jacek Radzikowski pisze:

    > w paypalu jak nie dostaniesz
    > towaru to co najwyżej wspólnie z tobą pożalą się nad twoim parszywym
    > szczęściem.

    korzystam z eBay od 2001 roku. Nie pamiętam kiedy wystartował PayPal ale
    założyłem tam konto gdy tylko zaczął być dostępny. Przez ten czas wiele
    razy reklamowałem towar, którego stan odbiegał od opisu, lub wręcz nie
    został dostarczony. Ani razu nie zdarzyło się bym nie dostał zwrotu
    pieniędzy i to wraz z kosztami przesyłki zwrotnej. Ani razu.

    > A jak zrobisz przelew to jedyne co zrobią u ciebie w banku
    > to wzruszą ramionami.

    o przelewach nie mówię - to najgorsza forma płatności w internecie.

    > Transakcje na wykradzionej karcie możesz reklamować, jak się okaże że
    > nastąpił wyciek, możesz poprosić o nową (niektóre banki same
    > wymieniają).

    Oczywiście. Tylko, póki co, nie było chyba wycieku z PayPala.
    Poza tym PayPal pozwala mi na kilka różnych form płatności, w tym
    płatność kartą kredytową.

    --
    Michał