  • Data: 2018-01-03 16:59:59
    Temat: Re: [OT] Re: AlphaZero
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 stycznia 2018 16:22:34 UTC+1 użytkownik AK napisał:

    > Spotkajmy sie, to przekonasz sie jak to jest w realu :).
    > Tyle, ze (jak zwykle) zwyczajnie stchorzysz.
    > Mocny jestes jeno w gebie i to wylacznie anonimowo.
    > Ot tys yto taki kolejny esenetowy dupek - mimo ze z z nienajgorszej Uczelni .
    > No czekam na ten obiecany pozew szanowny "naukawcze" :)

    > ...ot zatrzymales sie mentalnie w Sredniowieczu.

    > PS: Nie udaj bulteriera usenetowy ratlerku :)
    >
    > AK

    wiesniakow sie omija a nie umawia z nimi na dresiarskie ustawki... kolega jako
    wiesnicko dresiarski kretyn (wstyc byc dresem w podeszlym wieku ale niestaty i to sie
    zdarza) ma oczywiscie
    swoje wizje wiesniackich ustawek ale nikt normalny na to nie pojdzie poza parknieciem
    siechem i stwierdzeniem 'co za wsiun'