  • Data: 2018-01-03 23:28:16
    Temat: Re: [OT] Re: AlphaZero
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 stycznia 2018 21:41:21 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
> [...]
    trzenba tracic czas na opedzanie sie od ekstremalnie debilnych uwag albo jakichs
    czerwonopyskicj wiesniakow prubujacych sie ustawic na solo ;c

    > Ja zrozumiałem tak, że On chce się umówić na rozmowę na spacerze, albo
    > przy szachach, o programowaniu :)
    >
    > Pozdrawiam

    juz kiedys mowilem na czym polega problem w prostym schemacie

    przekaz wiedzy :

    od madzrejszych (bardziej doswiadczonych) ---> do glupszych (tj lamerskich)

    DOBRZE [tak grupa dyskusyjne ogolnie powinna dzialac przy ogolnym pozytku dla
    wszystkich]

    od glupszych ---> do madrzejszych

    ZLE !!![tutaj nie tyle nastepuje przekaz wiedzy co typowe wyskakiwanie z ryjem, ..
    tak grupy dyskusyjne nie powinny dzialac ale nieststy duzo tego jest ;c

    ja jestem tym zmeczony nie che mi sie juz w tym uczestniczyc.. kiedy jak bylem
    wiekszym newbem to jeszcze szlo sie wiecej nauczyc znoszac rozne wyskakiwania z ryjem
    bo to sie jakos kompensowalo... dzis sie jakby mniej kompensuje..

    pogadac ciagle by sie dalo ale czy warto sie meczyc dla zasady ? gotow jestem
    odpuscic ;c
    ale pomysle jeszcze, ciagle jest mala szansa ze
    cos tu sie poprawi a kiedys lubilem to miejsce i wydzwignac je ku troche wyzszemu
    poziomowi duskusyjnemu to bylby potencjalnie dobry uczynek,