  • Data: 2018-01-03 23:54:12
    Temat: Re: [OT] Re: AlphaZero
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 3 stycznia 2018 23:28:18 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> [...]
    sensem trzenba tracic czas na opedzanie sie od ekstremalnie debilnych uwag albo
    jakichs czerwonopyskicj wiesniakow prubujacych sie ustawic na solo ;c

    > juz kiedys mowilem na czym polega problem w prostym schemacie
    >
    > przekaz wiedzy :
    >
    > od madzrejszych (bardziej doswiadczonych) ---> do glupszych (tj lamerskich)
    >
    > DOBRZE [tak grupa dyskusyjne ogolnie powinna dzialac przy ogolnym pozytku dla
    wszystkich]

    > od glupszych ---> do madrzejszych
    >
    > ZLE !!![tutaj nie tyle nastepuje przekaz wiedzy co typowe wyskakiwanie z ryjem, ..
    tak grupy dyskusyjne nie powinny dzialac ale nieststy duzo tego jest ;c

    > ja jestem tym zmeczony nie che mi sie juz w tym uczestniczyc.. kiedy jak bylem
    wiekszym newbem to jeszcze szlo sie wiecej nauczyc znoszac rozne wyskakiwania z ryjem
    bo to sie jakos kompensowalo... dzis sie jakby mniej kompensuje..

    moge dodac gwoli scislosci (jakby pro forma)
    ze sprawa tutaj moze jest scisle rzecz biorąc
    bardziej skomplikowana i tak dalej (bo faktem jest ze jesli sie nad czyms glebiej
    zastanowic to pojawiaja sie glebsze mozliwosci itd itd, tak ze moja wizja tych spraw
    tutaj opisan ajest pewnycm przyblizeniem.. (a ja osobiscie zawsze lubilem postrzegac
    sprawy bardziej scisle itd] i oczywiscie mozliwych podejsc do sprawy jest wecej, byc
    moze nawe moje podejscie jest troche
    logicznie bledne czy niepoprawne (?) itd ale nie mam chyab sily o tym pisac,(troche
    logicznego0 oldschoolu (i scislego pisania co i jak) zawsze dobre, ale chyba jednak
    nie dzis ;c) (co sie odwlecze to nie uciecze mniejmy nadzieje ;c )

    [that is a problem i know.. problemem tutaj jest czy czlowiek ktory odklada glebsze
    przemyslenie spraw na pozniej. faktyczni ejdnak nie robi sobie krzywdy... ale
    zrezygnowanie z tego odkladania i naprawde momentalne ich przemyslenie tak boli.. jak
    bardzo to boli... niby nie boli a chyab boli skoro tak bardzo ludzie to odkladają...
    chyba sam jednak odloze te temat pozieszając sie przynajmniej tym ze nie musze
    przemysliwac spraw do konca wystarczy ze przemysle je trce i przynajmniej nie odloze
    ich w calosci a to juz'mam wrazenie jest chociaz coś]]
    (sorki za fizlozoficzna uwage niz gruszki ni z pietruszki, znikam)

    > pogadac ciagle by sie dalo ale czy warto sie meczyc dla zasady ? gotow jestem
    odpuscic ;c
    > ale pomysle jeszcze, ciagle jest mala szansa ze
    > cos tu sie poprawi a kiedys lubilem to miejsce i wydzwignac je ku troche wyzszemu
    poziomowi duskusyjnemu to bylby potencjalnie dobry uczynek,