  • Data: 2017-12-05 15:05:15
    Temat: Re: [OT] Szerokie horyzonty
    Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik Lisciasty napisał:

    > To były maszynki "Bicom optima" albo "Bicom 2000", można wygóglać.
    > Do tego trzymanie kulek mosiężnych w łapach, jakieś nakładki
    > przewodzące na klatę i pod plecami i różne takie.
    >
    > L.

    O, już jakieś konkrety. 150kHz na obudowie i 4MHz w instrukcji
    coś technicznemu mówią, teraz trza dokopać się do zasady działania.
    http://bicom-norden.se/wp-content/uploads/2014/02/B2
    000-B12-front.jpg

    Manual jest tu.
    https://bioresonance.com/wp-content/uploads/2017/01/
    Bicom-2000-manual-4.4.pdf

    Szity na Ne555 mają tylko jedną F, a harmonicznych w pasmie 100kHz wychodzi z niego
    tyle co substancji czynnej w oscillococcinum.

    Jak widzę chińskie klony cuda wianki co to w opcjach ma komputerze
    maja naprawę DNA, tez mi się zapala czerwona lampka:)

    Może z czasem odsiejemy ziarno od plew:)