  • Data: 2016-05-12 09:23:25
    Temat: Re: OZE
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ea3b27e9-0593-4408-89f0-f50cfc7f9718@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 11 maja 2016 16:41:34 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Łaski nie robi, dyrektywa jest. Dostałby 10 milionów euro dziennie
    >kary, to wdrożyłby o czwartej w nocy. Wolał po dobroci.

    Zdolnych maja prawnikow.
    Popatrzylem dalej - wcale nie jest fajnie:
    -osoba prowadzaca dzialalnosc prosumentem byc nie moze (ale pewnie
    zona moze :-))
    http://gramwzielone.pl/trendy/21251/osoba-prowadzaca
    -dzialalnosc-gospodarcza-nie-moze-zostac-prosumentem
    -pradu nie sprzedasz
    http://gramwzielone.pl/trendy/21444/ustawa-o-oze-pro
    sument-nie-zarobi-na-sprzedazy-energii

    Ale nie chce mi sie sprawdzac - to nowy rzad, czy przepisy jeszcze z
    poprzedniej kadencji :-)

    Nowy cos kombinuje
    http://gramwzielone.pl/trendy/21620/organizacje-ekol
    ogiczne-autorzy-nowelizacji-ustawy-o-oze-mijaja-sie-
    z-prawda

    Za to pojawil sie temat doplat
    http://gramwzielone.pl/trendy/21618/k-tchorzewski-do
    tad-w-polsce-troche-ukrywalismy-ze-odbiorca-dotuje-o
    ze

    tylko ze jak przystalo na polityka PIS - same zarzuty, zero szczegolow
    :-)

    J.