  • Data: 2018-08-07 17:47:11
    Temat: Re: Obciążenie sieci przez klimatyzację
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >>Equation WAP-41EWH.
    >>https://www.leroymerlin.pl/klimatyzacja-i-wentylac
    ja/klimatyzatory-wentylatory-osuszacze/klimatyzatory
    /klimatyzator-wap-41ewh-3800-equation,p185690,l1037.
    html

    > A, takie durne urzadzenie

    Czemu durne? Bardzo przydatne jest :)

    > No wlasnie - i trzeba by polowe wystawic za okno.
    > Tak, zeby parownik pobieral powietrze z zewnatrz, chlodzil, i wyrzucal
    > na zewnatrz.
    > A skraplacz pobieral powietrze ze srodka, podgrzewal, i wyrzucal do
    > srodka.

    Ok, jasne już.

    > I moze nawet ma te wloty rozdzielone i daloby sie wystawic polowe za
    > okno ... ale pewnie kompresor nie moze pracowac w pozycji poziomej.

    Ma rozdzielone, ale w poziomie. Kompresor od lodówki nie może pracować w
    poziomie, więc ten pewnie też nie :) Tym bardziej że ma na dole zbiornik
    na skropliny (który od paru miesięcy nie chce się wypełnić - spuszczałem
    wodę na wiosnę).

    > W instrukcji polskiej pisza tez cos o ogrzewaniu, ale czy pompa
    > ciepla, czy grzałką?

    Działa jak pompa ciepła, z rury (czyli z wylotu skraplacza, który przy
    grzaniu staje się parownikiem) leci zimne powietrze.

    Zawór pewnie jest. https://www.youtube.com/watch?v=14MmsNPtn6U

    Ciekawe czy to ten zawór słychać jak włączę klimę (słychać jakby coś się
    przestawiało).