  • Data: 2018-08-07 18:04:19
    Temat: Re: Obciążenie sieci przez klimatyzację
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    cja/klimatyzatory-wentylatory-osuszacze/klimatyzator
    y/klimatyzator-wap-41ewh-3800-equation,p185690,l1037
    .html

    >Czemu durne? Bardzo przydatne jest :)

    trzeba w oknie lub w murze zrobic dziure. No chyba, ze masz z takim
    ladnym montazem okiennym jak na zdjeciu.

    No i wypluwa gorace powietrze na zewnatrz, to musi zasysac nowe z
    zewnatrz.
    A tam +30.

    Chyba, ze zasysa z chlodnego korytarza ... ale stoi takie ustrojstwo
    przy oknie, dmucha zimnym do srodka, ale zasysa przez drzwi, gdzies
    sie strumienie zderzaja ... durnota.

    Mam podobne, niewiele daje. Choc akurat dzis sie sprawdza :-)

    >Ok, jasne już.

    >Ma rozdzielone, ale w poziomie. Kompresor od lodówki nie może
    >pracować w
    >poziomie, więc ten pewnie też nie :) Tym bardziej że ma na dole
    >zbiornik
    >na skropliny (który od paru miesięcy nie chce się wypełnić -
    >spuszczałem
    >wodę na wiosnę).

    Tu by raczej problemu skroplin nie bylo przy grzaniu - niech sobie
    kapią na zewnatrz :-)

    J.