  • Data: 2017-09-06 10:27:47
    Temat: Re: Obroty silnika w kompresorze lodówkowym
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:2ee0829e-67ad-4ee8-8a8c-98ff71913b65@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 6 września 2017 01:49:03 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Aaa, tak kombinujesz, sprytnie :-)
    >
    > tylko, ze:

    >Nie wykluczam że cały cykl będzie nadkrytyczny, więc rurka
    >niepotrzebna.

    I usunie duzo z moich watpliwosci ...

    >Czy wydatek bedzie dobry- to też nie problem, bo zaprojektuję turbinę
    >na taki wydatek jak tam jest.

    Tylko ten tloczek tak na oko pompuje jakies 2cm^3.
    Jesli to bedzie kondensat, to po odparowaniu robia sie z tego ~2 litry
    gazu.
    Jesli gaz, to nadal 2cm^3, tylko sprezone do mniej.

    Hybrydy turbina-sprezarka tlokowa nie widzialem, ale moze ktos musi
    byc pierwszy.

    >Jak prototyp zadziała, to potem mi Chińczycy zrobią to tak jak będę
    >chciał, ale pierwsza sztuka musi być z wiadra, sznurka i masła, jak u
    >Adama Słodowego.

    A jakie zrodlo ciepla ? Jesli niewielka temperatura, moze sie skupic
    na drukowaniu 3D turbin ?

    J.