    Subject: Re: Obudowa z wysuwaną płytą
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: JaNus <bez@adresu>
    Date: Thu, 2 Nov 2017 02:06:01 +0100

    > cała płyta główna, wliczając w to karty jest wysuwana ze skorupy na
    > szynach przez tył.

    Łoł!

    > Przyznaje że znacząco to ułatwia życie kiedy zmieniam płytę a robie
    > to raz na jakiś czas.

    Ułatwia? Odnoszę wrażenie (no, może mylne) że przy każdej takiej
    wymianie MoBo oszczędność czasu jest naprawdę spora. Jeśli ktoś zmienia
    płyty co pół roku (a co? Kto zabroni?) to jeszcze prócz oszczędzonego
    czasu liczy się od-stresujący "klimat".

    > Niestety obudowa nie nadaje się dalej do pracy z powodu odpadającego
    > i odbarwionego lakieru i wygląda nieestetycznie,

    Czy to aż takie ważne? No dobrze, kwestia gustu. Ale ja tam nie
    pozbywałbym się takiego skarbu, może przerobić na NAS-a, i postawić
    gdzieś w szafie, czy na pawlaczu, odbarwiony lakier nie będzie się wtedy
    rzucał w oczy.

    > wcielo gdzieś równiez panel boczny więc jest glośno.

    No, to już problem. Ale przecież go nie wyrzuciłeś, przeszukaj strych!

    > Rozglądam się za czymś podobnym, może bardziej współczenym

    Jak to jest, że różne dobre pomysły zanikają, wypierane przez "gorszy
    pieniądz"...