eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmRe: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji › Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
  • Data: 2019-10-17 17:58:06
    Temat: Re: Od 1 grudnia 2019 zajebiste restrykcje w dziale telekomunikacji
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek Maciejewski" 164tuukoz4j4p$.2gkrir4l29if$....@4...net

    > Pierdolisz. Wróble ćwierkają że we Francji robią
    > to samo. A u nas też by zrobili ale nie mają kasy,
    > wydali na Pegasusa :)

    ZTCW od lat w Polsce śledzone są samochody dzięki systemom
    czytającym/rozpoznającym (kamerami) tablice rejestracyjne.
    Fotoradary pstrykające fotki są jedynie częścią tego systemu.
    (nie można powiedzieć klientowi, że jest śledzony, ale można
    poprosić ;) go o zapłacenie mandatu)

    Gdy policjanci z patrolu mówią mi, że mieli problem
    ze znalezieniem mego adresu, wiem, że kłamią, bo z ust
    wiarygodnych wiem, co widzą u siebie, i jak szczegółowo...

    Dawna rozmowa typu:
    - nie widzisz, że masz czerwone światło?
    - widzę
    - więc dlaczego jedziesz?
    - bo nie widzę policji

    doczekałaby się jakiegoś takiego:
    - nie widzisz, że masz czerwone światło?
    - widzę
    - więc dlaczego jedziesz?
    - bo nie widzę policji
    - źle_widzisz/jesteś_ślepy/nie_chcesz_znać_prawdy
    rozszerzenia?

    Teraz jest rzecz jasna jeszcze ciekawiej, bo wielu
    prywatnych/cywilnych kierowców ma kamery, zapisami
    których dzieli się z policją.

    -=-

    Rosjanie też narzekają na inwigilację w GB, która
    wyraźnie ukazała życie ,,turystów'' z FR oskarżanych
    o otrucie byłego agenta moskiewskiego i jego córki...

    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/