  • Data: 2017-11-14 22:26:47
    Temat: Re: Odlewy żeliwne metodą chałupniczą
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 listopada 2017 22:19:14 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Z tym modelem, toteż nie łatwo. Nie piszesz, co to ma być,

    Ależ napisałem, "odważnik do trzymania w łapie, w kształcie kulki z rączką" ;)

    > studiach, a musiałbym chwilę pomyśleć, jak to zrobić. Ty - jak rozumiem
    > bez jakiekolwiek wiedzy - chcesz to z marszu zrobić.

    Chcę czy nie, póki co pytam, gdyż albowiem nie mam o tym pojęcia.

    > odlewni zapytać, ile za to chcą. No chyba, ze chcesz to hobbistytcznie
    > zrobić sam. Wówczas zaczniemy się zastanawiać, jak zbudować dymarkę.

    Kowalsto mnie zawsze pociągało, a nigdy nie było czasu i miejsca.
    Teraz kawałek terenu jest, jakby tak postawić kuźnię i dymarkę, pytanie
    co na to towarzyszka żona...

    L.