  • 81. Data: 2014-01-03 17:38:57
    Temat: Re: Oglaszam ostatni rok w historii Polski w ktorym można było zapierdalać z promilami za zakończony.
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-03 00:14, k...@g...com pisze:
    > Nareszcie nasi wybitni wybrańcy narodu wzięli się do pożytecznej
    > pracy. W projektach ujebania kretynów z promilami przewija się
    > oprócz tego co już jest; konfiskata samochodu, grzywna w
    > równowartości samochodu, znakowanie samochodów którymi jeżdżą tacy co
    > odzyskali PJ po zabraniu za gorzałę. Proponuję dopisać obligatoryjne
    > zabieranie PJ czynnym alkoholikom.

    Za niewygodne.info.pl

    W kontekście tragedii z Kamienia Pomorskiego warto przypomnieć, że nie
    tak dawno, bo w kwietniu 2013 roku, Sejm głosami posłów z PO i SLD
    odrzucił projekt nowelizacji kodeksu karnego przewidujący zaostrzenie
    kar dla pijanych kierowców. Przepadł wówczas pomysł, aby konfiskować
    pojazd którym jeździł przyłapany na "podwójnym gazie" kierowca.

    Projekt nowelizacji autorstwa Solidarnej Polski przewidywał
    wprowadzenie możliwości orzekania przez sądy konfiskaty na rzecz Skarbu
    Państwa pojazdu należącego do pijanego kierowcy. Ponadto projektodawcy
    wnosili, aby wizerunek osoby skazanej za prowadzenie pojazdu w stanie
    nietrzeźwości mógł być publikowany publicznie. Zmiany nie podobały się
    jednak posłom z PO i SLD. Za odrzuceniem projektu nowelizacji Kodeksu
    karnego było 248 posłów. Przeciwnego zdania było jedynie 160 posłów.
    ------

    Wątpię by teraz miało sie coś zmienić. A to że teraz ryczą w mediach, to
    tak jak z tą krową co dożo ryczała...

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 82. Data: 2014-01-03 17:44:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 16:51:03 +0100, RadoslawF napisał(a):
    > Taka ciekawostka z naszego kraju.
    > W więzieniach za jazdę po pijaku siedzi więcej rowerzystów
    > niż kierowców. A podobno łapie się więcej kierowców samochodów
    > nić rowerzystów. Wniosek: jak kogoś nie stać na samochód a tylko
    > na rower za trzysta złotych to nie stać go na adwokata i drugi
    > wyrok to odsiadka bezwarunkowa. Jak ktoś jeździ autem za sto
    > tysięcy to stać go na adwokata i najgorsze co go spotkało to
    > zabranie prawka za rok czy dwa. Przynajmniej do czasu aż kogoś
    > tym autem nie zabije.

    Bez przesady. Prezydentem trzeba byc, aby adwokat pomogl.

    Za pierwszym razem sad da grzywne i zawiasy, a potem kierowcy widac
    rzadziej daja sie zlapac. Moze dlatego ze przestrzegaja zakazu, moze
    juz nie pija, a moze nie widac ze po pijaku jedzie - w odroznieniu od
    rowerzysty :-)

    O innych nie slyszalem.

    J.

  • 83. Data: 2014-01-03 18:19:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Nie grozi, od momentu gdy trzeźwa jak świnia babka najechała na moją furę,
    > wyczuła że jestem po kieliszku

    Aaaa, czyli dlatego tak bronisz swojego rzekoma prawa, to jeżdżenia pod
    wpływem.
    Taki pijany to właśnie bydlak, niezależnie co sam o tym sądzi.

  • 84. Data: 2014-01-03 19:00:09
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 12:51:09 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > kolejny raz pokazujesz swoją kompletną ignorancję. Raka też dostajesz na
    >
    > własną prośbę?
    >

    > --
    >
    > Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Czy ktoś zmusza ludzi do picia wódki a od
    pewnego czasu piwa. Jak powiedzieli że zdrożała wódka to mniej więcej tak mnie to
    dotyczy jak podwyżka ceny paliwa rakietowego. Masz problem bo jesteś alkoholikiem to
    sam się w to gówno wpakowałeś. Nie szukaj rozgrzeszenia bo takiego nie dostaniesz.

  • 85. Data: 2014-01-03 20:45:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-03 17:44, Użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > rzadziej daja sie zlapac. Moze dlatego ze przestrzegaja zakazu, moze
    > juz nie pija, a moze nie widac ze po pijaku jedzie - w odroznieniu od

    Nie masz racji, sam znam takiego który miał za jazdę pod wpływem
    cztery sprawy w sądzie. Fakt że nikogo nie potrącił, samochodem
    jeździ cały czas i aktualnie ważny dokument PJ posiada o jakiejś
    karze więzienia to nawet mowy nie było.

    > O innych nie slyszalem.

    I skoro nie słyszałeś to ich nie było ? Gratuluje logiki.

    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2014-01-03 20:51:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 03 Jan 2014 10:00:09 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Czy ktoś zmusza ludzi do picia
    > wódki
    [ciach głupoty] znowu mylisz alkoholika z pijakiem

  • 87. Data: 2014-01-03 20:57:44
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 3 stycznia 2014 20:51:37 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    pijak to taki co się upija a alkoholik to załapał jakąś bakterię albo wirusa i
    dlatego się upija?

  • 88. Data: 2014-01-03 21:05:48
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > co odzyskali PJ po zabraniu za gorzałę. Proponuję dopisać
    > obligatoryjne zabieranie PJ czynnym alkoholikom.
    Szczególnie zabieranie PJ jest niezwykle dotkliwe. Bez tego dokumentu
    jakaś potężna siła powoduje, że kluczyk zbliżany do stacyjki wygina się
    i wbija w dupę :->

    Maciek

  • 89. Data: 2014-01-03 21:19:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-01-03 01:08, k...@g...com pisze:
    > Masz rację to kraj absurdów. OFE kupowały przede wszystkim obligacje
    > skarbu państwa. Na dodatek pochłaniały masę kasy na obsługę. Były nawet
    > wyliczenia że jak ktoś nie chciał OFE to będzie miał wyższą emeryturę
    > niż ktoś kto się tam zapisał. OFE to przekręt i dobrze że zdechnie.
    > Szkoda że tak późno. Wcale nie powinny powstać.
    Na szczęście ZUS działa praktycznie bezkosztowo :->

    Maciek

  • 90. Data: 2014-01-03 21:28:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 03 Jan 2014 20:45:28 +0100, RadoslawF napisał(a):
> [...]
    > cztery sprawy w sądzie. Fakt że nikogo nie potrącił, samochodem
    > jeździ cały czas i aktualnie ważny dokument PJ posiada o jakiejś

    no ale co - zrzucil na pomrocznosc jasna, sad poprzestal na grzywnie,
    czy adwokat tak chachmecil, ze sie okazalo ze nie byl pijany ?

    Bo tak wiesz - odebranie PJ w zasadzie obowiazkowe.
    Dobrze posmarowany sad moze poprzestac na 3 miesiacach a dobrze
    posmarowany prokurator nie apelowac ze ustawa mowi ze od 6 miesiecy

    Wiec znasz szczegoly tych spraw ?

    > I skoro nie słyszałeś to ich nie było ? Gratuluje logiki.

    Nosny temat, jakas gazeta by to podchwycila. Na jeden przypadek moze
    nie trafic, ale jakby bylo powszechne ...

    O, popatrz, juz nawet nie wystarczy byc synem prezydenta
    http://www.youtube.com/watch?v=SkgThxnFjG4

    A przeciez juz raz mial zdiagnozowana pomrocznosc, widac zdarzyl sie
    drugi napad :-)

    J.