  • 81. Data: 2015-04-10 12:12:53
    Temat: Re: Oleje 'firmowe"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup
    >Jeśli kiepski pasek wielorowkowy kosztuje np. 50 zł, a dobry 100 zł.
    >To nie ma sensu oszczędzać 50 zł i narażać się na spustoszenie w
    >silniku. Nawet jak nic nie zdemoluje, to samemu trudno go założyć.

    Tylko skad wiedziec ze ten kiepski jest kiepski, a dobry dobry ?
    Szczegolnie jak sie dowiesz ze te paski z jednej fabryki pochodza.

    No dobra, serce mniej boli jak sie przeplaci 50zl, szczegolnie ze
    mozna sie pocieszyc "a moze byl lepszy", niz jak sie straci 5000 po
    peknieciu.

    Ale jak peknie ten za 100zl ? :-)

    >W starszych samochodach z paskiem klinowym awaria nie była tak
    >dokuczliwa. Na prawie każdej stacji benzynowej można dokupić pasek
    >klinowy i wymienić samemu.

    Coraz mniej czesci na stacjach, coraz wiecej zas piwa, chipsow,
    ciasteczek i wodki :-)

    J.

  • 82. Data: 2015-04-10 12:50:03
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Tylko skad wiedziec ze ten kiepski jest kiepski, a dobry dobry ?
    > Szczegolnie jak sie dowiesz ze te paski z jednej fabryki pochodza.

    Znany problem odkąd ważniejsza w handlu jest "marka", a nie "produkt".
    Dlatego w poprzednich postach napisałem, cytuję:
    "Osobnym problemem jest możliwość ocenienia przez klienta czy kupowana rzecz
    jest dobrej czy złej jakości. Oleju, paska, świec czy filtrów nie ocenisz po
    wyglądzie. Chyba, że już taki badziew, który rozłazi się w rękach."

    Jedna fabryka moze produkować różne wyroby dla różnych klientów. Niby z
    zewnatrz takie same, a w środku widac różnice: w tańszej wersji gorsza stal,
    albo niektóre części są z plastiku.

    > No dobra, serce mniej boli jak sie przeplaci 50zl, szczegolnie ze mozna
    > sie pocieszyc "a moze byl lepszy", niz jak sie straci 5000 po peknieciu.
    >
    > Ale jak peknie ten za 100zl ? :-)

    Pozostaje tylko czytanie opinii o produktach na p.m.s. :)

    > Coraz mniej czesci na stacjach, coraz wiecej zas piwa, chipsow, ciasteczek
    > i wodki :-)

    Ale rajstop też większy wybór, więc można awaryjnie zastapić nimi pasek
    klinowy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 83. Data: 2015-04-10 13:36:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-08 o 18:28, Cavallino pisze:

    > To nie ja twierdziłem z pewnością godną lepszej sprawy, że megrims się
    > myli.

    Ty twierdziłeś z pewnością godną lepszej sprawy że ja się mylę.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2015-04-10 13:46:23
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    wiadomości news:XnsA478714729DABbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Ale ja nigdy nie oszczedzałem na tego typu sprawach.

    Jednak napisałeś: "Pasek od alternatora - bez znaczenia"

    Wiwo

  • 85. Data: 2015-04-10 15:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...

    > Jednak napisałeś: "Pasek od alternatora - bez znaczenia"

    Wlasnie na podstawie takich doświadczen.

  • 86. Data: 2015-04-10 19:24:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości

    > Taka awaria wywoła podobne skutki w większości współczesnych aut.

    Ale jakoś dziwnym trafem zdarza się najczęściej w koncernie Renault....

  • 87. Data: 2015-04-10 19:26:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ty twierdziłeś z pewnością godną lepszej sprawy że ja się mylę.
    > :-)

    Bo się mylisz.
    I jeśli nadal tego nie rozumiesz, to szkoda klawiatury.
    To że Ty czegoś nie jesteś w stanie dostrzec, nie oznacza że to coś nie
    istnieje - inaczej miałbyś prawo twierdzić, że Słońce kręci się wokół Ziemi.
    EOD

  • 88. Data: 2015-04-10 20:42:10
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu piątek, 10 kwietnia 2015 09:20:56 UTC+2 użytkownik a napisał:

    > syntetyczny też jest w ofercie choćby tu
    > http://allegro.pl/olej-opel-5w30-syntetyczny-gm-oryg
    inal-5l-i5039795300.html

    syntetyczny to on jest tylko z nazwy, niestety.

  • 89. Data: 2015-04-10 20:53:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-10 o 19:26, Cavallino pisze:

> [...]
    > To że Ty czegoś nie jesteś w stanie dostrzec, nie oznacza że to coś nie
    > istnieje - inaczej miałbyś prawo twierdzić, że Słońce kręci się wokół

    Ty się mylisz co gorsza z pewnością godną lepszej sprawy przypisujesz
    mi słowa których nie napisałem. A ja nie twierdziłem że coś czego
    nie widzę nie istnieje. To wymyślona przez ciebie brednia.

    Pozdrawiam

  • 90. Data: 2015-04-10 20:56:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale jakoś dziwnym trafem zdarza się najczęściej w koncernie Renault....

    i masz na to dane?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?