  • Data: 2018-11-11 14:18:58
    Temat: Re: Open Source czyli kolonializm intelektualny
    Od: fir <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 8 listopada 2018 21:35:34 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> [...]
    tam publikować (bo mam nowe spostrzeżenia i wnioski)...
    pl.misc.paranauki .

    > ok

    zajrzalem tam ale nie znalazlem nic za bardzo ciekawego (poza informacja ze linus
    mial depresje, ale po prowdzie to jest zupelnie normalne jak ktos robi ciekzka robote
    to depresji mozna dostac... sam robie ciezka ale moja metoda na radzenie sobie z tym
    jest odpoczywanie) ale przejrzalem tylko pare postow bo jestem zmeczony

    a moze cos tutaj? tutaj sie lepiej rozmawia

    co do programowania to zaczalem sie troche powoli uczyc php, jestem w tymn zupelnym
    noobem ale nawet wydaje mi sie
    ok... oglbym tu otworzyc pare watkow o www/php tyle ze nie wiem czy warto