-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer03.fr7!futter-mi
ch.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
1.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Optymalna prędkość w trasie
Date: Wed, 13 Feb 2019 12:36:33 +0100
Message-ID: <9...@4...com>
References: <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl>
<f...@4...com>
<q40tpr$35o$1@node2.news.atman.pl>
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Antivirus: Avast (VPS 190212-4, 2019-02-12), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 26
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89.64.47.20
X-Trace: 1550058033 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 519 89.64.47.20:64634
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2167
X-Received-Body-CRC: 1608787386
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2649955
[ ukryj nagłówki ]Wed, 13 Feb 2019 12:07:26 +0100, w <q40tpr$35o$1@node2.news.atman.pl>, Marek
<t...@f...pl> napisał(-a):
> W dniu 2019-02-13 o 11:52, r...@k...pl pisze:
> > Wed, 13 Feb 2019 11:42:22 +0100, w <q40sas$1n0$1@node2.news.atman.pl>, Marek
> > <t...@f...pl> napisał(-a):
> >
> >> Pytanie: z jaką prędkością najlepiej jechać, żeby było najbardziej
ekonomicznie? Załóżmy,
> >> że czas przejazdu trasy np. 300 km jest nieistotny, bo nam się nie spieszy.
> >
> > Ekonomicznie to będzie jak nawolniej -- ale ze względu na obciążenia silnika
> > podobno lepiej nie jechać poniżej 70km/h.
>
> No na 6-tce to nie pojadę 70 km/h, bo bym silnik "zadusił", gdyż przy tak małych
> obrotach benzyniak jest bardzo słaby, więc musiałbym jechać najwyżej na 5-tce,
> a to już wiąże się ze zwiększonym zużyciem paliwa na km, więc nieekonomiczne.
Różnica przy tej prędkości między 5 a 6 jest pomijalna.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.02.19 12:42 J.F.
- 13.02.19 12:44 RadoslawF
- 13.02.19 12:56 Liwiusz
- 13.02.19 13:25 J.F.
- 13.02.19 13:30 Liwiusz
- 13.02.19 13:43 Michał Jankowski
- 13.02.19 13:49 Adam
- 13.02.19 13:52 p...@g...com
- 13.02.19 13:58 Myjk
- 13.02.19 14:08 J.F.
- 13.02.19 14:10 J.F.
- 13.02.19 14:15 Liwiusz
- 13.02.19 14:18 r...@k...pl
- 13.02.19 14:21 r...@k...pl
- 13.02.19 14:21 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=