  • Data: 2018-06-26 17:41:19
    Temat: Re: PII 350MHz i chipset 810
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.06.2018 o 13:34, Michal Lukasik pisze:

    > Dokładnie. Dobre karty kosztowały dużo. Ten GF2Ti (AGP) przetrwał wiele
    > zmian płyt głównych, aż do momentu kiedy miałem ASRock 4CoreDual-SATA2 i
    > mogłem bez bólu przejść na PCIE.

    To znaczy tylko tyle, że nie grywałeś w gry. Bo GeForce 2, jaki by "Ti"
    nie był, to była tylko trochę szybsza wersja GeForce 1, karty z zeszłego
    wieku (1999). Płyta o której piszesz to połowa 2007, wtedy przestarzałe
    do ówczesnych (czy nawet paroletnich, jak choćby Doom 3 z 2004) gier
    były już nie tylko GeForce 2, ale także GF3 (te nie miały żadnych "MXów"
    i nawet najwolniejszy Ti200 wciągał każdego GF2, oferując coś czego nie
    dało się nadrobić żadnym szybkim procesorem, czyli Direct3D 8), GF4 i FX.