  • Data: 2018-06-23 14:41:48
    Temat: Re: PII 350MHz i chipset 810
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-23 o 13:34, Michal Lukasik pisze:

    > Woow, RIMM... ;D

    Oj, na początku cholernie drogie.

    Natomiast później za pełny komplet do płyty głównej (4 szt. maksymalnej
    pojemności) zapłaciłem jakąś symboliczną kwotę, bo California Computers
    nie mógł się tego pozbyć i sprzedawali prawie że "na wagę".
    Kilku klientom zafundowałem takie kompy, chodziły długo i bezawaryjnie.
    Klienci oczywiście wiedzieli, że to "ślepa ulica", ale maszynki robiły
    głównie za serwery monitoringu i serwery plików.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam