    From: Michal Lukasik <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: PII 350MHz i chipset 810
    Date: Tue, 26 Jun 2018 19:10:34 +0100

    On 26/06/2018 16:41, knrdz wrote:

    > To znaczy tylko tyle, że nie grywałeś w gry. Bo GeForce 2, jaki by "Ti"
    > nie był, to była tylko trochę szybsza wersja GeForce 1, karty z zeszłego
    > wieku (1999). Płyta o której piszesz to połowa 2007, wtedy przestarzałe
    > do ówczesnych (czy nawet paroletnich, jak choćby Doom 3 z 2004) gier
    > były już nie tylko GeForce 2, ale także GF3 (te nie miały żadnych "MXów"
    > i nawet najwolniejszy Ti200 wciągał każdego GF2, oferując coś czego nie
    > dało się nadrobić żadnym szybkim procesorem, czyli Direct3D 8), GF4 i FX.

    Nie twierdzę, że byłem zapalonym graczem, ale do tego w co grałem
    (najczęściej w sieci) wystarczał, tj. takie gry jak CMR2, Unreal, Aliens
    vs Predator (reszta to albo strategie albo przygodówki jak np. Syberia,
    które nie wymagały więcej). Zwłaszcza, że w tamtym czasie dużych
    rozdzielczości się nie używało ze względu na to, że LCD się do grania
    nie nadawały (albo były drogie, że się odechciewało) a na CRT to też
    zależało i "wyżej "plamki" się nie podskoczyło".
    BTW. W CMR2 nadal czasem gram. ;D
    --