  • Data: 2019-09-19 05:02:17
    Temat: Re: POpularność języków programowania w PO)
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 16 września 2019 00:20:27 UTC+2 użytkownik J-23 napisał:
    > O popularności jezyka według mnie w bardzo dużej mierze decyduje ilość
    > dostępnych rozwiązań (biblioteki itp) stąd się wzieła dość silna pozycja
    > Javy

    Bardzo Delphi nie pomogło to, że większość zastosowań tego języka czyli
    formatki do bazy danych + logika biznesowa obecnie się realizuje jako
    aplikacje webowe - rynek desktopowych aplikacji biznesowych gdzie
    Delphi miało swoją niszę jako następny krok ewolucji po Clipperze jest
    martwy.

    Gdyby Embarcadero odpowiednio wcześnie wydało coś na kształt Springa,
    być może Pascal miałby jakiś udział w rynku.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski