  • Data: 2019-09-22 01:24:55
    Temat: Re: POpularność języków programowania ??
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.09.2019 o 21:56, heby pisze:

    > To niewiele. Dużo w historii produktów w które zainwestowano siły i
    > środki. I dupa. Czasami trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść.
    Nie zrozumiałeś. Lazarus przy znikomych środkach i siłach dotarł bardzo
    daleko

    > Lazarus spóźnił się o jakieś 20 lat.
    20 w stosunku do czego? Do którego środowiska bądź języka?

    do Delphi w obecnym kształcie. Jestem przekonany że ta sama ilość osob
    co pracuje nad Delphi obecnie w 2 lata była by wstanie przegonić to
    miejsce w którym Delphi jest obecnie.

    Z Javą i np .Net dzieli ich trochę większy dystans ale są to kompletnie
    inne języki programowania

    Mam też świadomość tego że nikt teraz nie wejdzie w to by budować nowe
    środowisko dla tego języka na nowo... Jednym z głownych powodów są np
    patenty które posiada Embarcadero i ich nikomu nie sprzeda i jeszcze
    pare innych rzeczy głownie stricte biznesowych