    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: PR - bezsensy taryfowe
    Date: Wed, 7 Mar 2018 10:57:14 +0100

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:5a9f43c3$0$675$65785112@news.neostrada.pl...
    > telefoniczne ;-)
    > Tak, dobrze Ci po głowie chodzi - w niektórych ekspresach były automaty
    > Centertela (na karty). :-)
    >
    > W Sieci został ślad po tym:
    > https://web.archive.org/web/19980211025453fw_/http:/
    /www.centertel.pl:80/komorbu1.html

    ...Prowadzący np. do wykazu budek w woj. Słupskim... :P :)) (Sami
    zajrzyjcie, o co mi chodzi) :)

    > komórkę ;-)
    > W drugiej połowie lat 80. było tak, że rozmowa między Warszawą a
    > Budapesztem była tańsza niż z Katowicami (ale chyba tylko w pewnych
    > godzinach).

    Potwierdzam - sam z kierownikiem ustawiałem impulsator w maszynie i tal -
    taryfa nr 5, do połaczeń krajowych > 100 km, w godzinach 8-16, to był impuls
    co 5 sekund, a 16-8 (pod koniec podział przesunięto z godziny 16 na 18) co
    10 sekund. Taryfa nr 10, przez pewien czas impulsowaqła co .5 sekundy (BTW.
    Jako ciekawostkę zapodam, że najwyższa taryfa, przez pewien czas, OIDP nr
    16, zagraniczne były 10-16, choć centrala umiała 32 taryfy w ogóle, to
    impulsowało co OIDP 0.62 sekundy, co w słuchawce przypominało przyspieszone
    bicie serca). Nie pamiętam taryfy 11, czy i ona nie była rzadziej, niż co 5
    sekund, gdzieś mi wcięło zeszyt, gdzie miałem zapisane ustawienia
    przelicznika, kierowanie wiązek, taryfy, nr tzw. automatycznych abonentów,
    oraz, w ruchu krajowym, także numery techników dyżurnych w relacjach
    końcowych przez daną ACMM. Jak znajdę ten zeszyt... o ile znajdę, to może go
    jakoś ujawnię? W granicach prawa oczywiście.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...