  • Data: 2017-05-24 02:46:06
    Temat: Re: Partycjonowanie dysku
    Od: "Kamil" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał:

    > Właśnie tak. Któż by tam kiedyś poniżał się ;) partycjonerem
    > do aktywowania czy dezaktywowania partycji... Albo jakimś
    > odkasowywaczem ;) skaowanych (ale jeszcze nie nadpisanych)
    > plików...

    Szkoda, że nie używasz/lubisz gotowców, bo może bys coś poradził na mój
    problem. Mianowicie mam dysk 1TB podzielony programem Gparted AMD 64 bit. I
    na tym dysku straciłem dostęp do jednej partycji. Żaden bardziej przyjazny
    partycjoner nie widzi "geometrii" stworzonej przez wspomniany wynalazek.
    Chiałbym odzyskać dostęp do tej partycji bez utraty danych. Poszukiwanie
    tejże partycji hexedytorem to paranoja. PM8 komunikuje BAD partition na
    temat całego dysku. Testdisk nie daje rady. Co ciekawe photorec z pakietu
    testdiska odzyskał dane, ale bez zachowania struktury katalogów, Groch z
    kapustą,