    Subject: Re: Pasek
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Wed, 15 May 2019 01:09:37 +0200

    W dniu 2019-05-13 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    > No bo przeciez nie predkosc.... :(

     Oczywiście, że nie prędkość tylko ślepy dziadek, który zajechał drogę.

    Wg moich obliczeń motocykl ślizga się po jezdni ze średnią prędkością
    ok. 65km/h. Prędkość wyliczona na całym odcinku drogi, którą widać na
    filmie, a widać tam ok. 12-13m. To jeszcze daleko do prędkości z jaką
    się normalnie poruszają motocykle w terenie zabudowanym, czyli 200km/h.

    Przy czym prędkość w chwili, kiedy motocyklista się "położył" musiała
    być dużo, dużo "niższa", bo jak wszyscy wiemy, prawa fizyki są takie, że
    "położony" na drodze w poślizgu motocykl zwiększa swoją prędkość ze
    względu na tzw. ujemne tarcie.

    Przed skrzyżowaniem jest zakręt.

    Tak więc jak można się domyślić wina jest tylko i wyłącznie po stronie
    ślepego starucha, który patrzy tylko na wprost i nie potrafi dostrzec
    drogi za zakrętem jak każdy, normalny, zdrowy człowiek. Tutaj
    motocyklista w ogóle nie zawinił. Tu na pewno nie było prędkości.

    Żal mi młodego chłopaka, ale niech każdy sam wyciągnie wnioski.