  • Data: 2019-05-15 14:04:08
    Temat: Re: Pasek
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mateusz Viste" <m...@n...pamietam> wrote in message
    news:5cdbb3ae$0$15499$426a34cc@news.free.fr...
> [...]
    ps.com...

    > Uzytkownik pisze składnie i do rzeczy, nierzadko z pewną dozą oczywistego
    > (ale niemniej przyjemnego) ironicznego humoru.

    Nie wiem, nie jestem jego wiernym czytelnikiem i fanem, jak Ty :-)

    > No ale może ty masz trudność przez... barierę językową? :) Dłuższy pobyt
    > wśród obcych często tak na człowieka wpływa (wiem po sobie).

    Być może. Z całą pewnością niekompetentny jestem do konsumowania
    polskich dowcipów politycznych bo od dawna nie śledzę who-is-who
    Polskiej sceny politycznej.

    > Hiperbola, mająca na celu podkreślenie faktu, że motocykliści to w
    > przerażającej większości idioci.

    Nie przesadzaj.
    Może nie idioci a raczej poszukiwacze silnych emocji bez wyobraźni...