  • Data: 2019-05-15 18:59:19
    Temat: Re: Pasek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.05.2019 o 18:49, J.F. pisze:

    > Chopper chyba powinien miec mniejszy problem - nie przewroci sie przez
    > przednie kolo :-)

    Przez przednie to wcale i superbika nie tak łatwo obrócić. Za to jak
    zablokujesz (a o to łatwiej w chopperach) to potem opowiadasz po
    knajpach, że "położyłeś maszynę". Moto nie mają (przynajmniej do
    niedawna większość) ABSu, więc hamują słabo - na maksa nie zahamujesz,
    bo wtedy ułamek ruchu klamką dzieli cię od gleby.

    > Skoro laza gdzie popadnie, to musza uwazac, zeby nie wtargnac prosto pod
    > pojazd :-)

    Ale obecność pieszego na jezdni nikogo nie dziwi, a u nas nawety na
    przejściu się ludzie pieszego nie spodziewają. Efekt jest taki, że u nas
    rzeczywiście sie szybko jeździ.

    Shrek