  • Data: 2019-05-15 19:51:40
    Temat: Re: Pasek
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qbhgqm$pbp$...@d...me...

    >Znasz szczegóły tego konkretnego wypadku?

    Nie, ale slyszalem o takich przypadkach
    https://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/lekarze-przysz
    yli-mi-odcieta-reke/24wrynl

    Tylko widzisz - trzeba miec kupe szczescia - ratownikow, ktorzy wiedza
    co robic, szpital z odpowiednia specjalizacja w poblizu, byc moze
    helikopter do szybkiego transportu.
    W szpitalu wlasciwych fachowcow dostepnych.
    NFZ, ktory za to zaplaci, a nie stwierdzi "urwanie to nie jest
    jednostka chorobowa", a potem "nie robimy, bo nam nie placa".

    https://www.tygodnikprzeglad.pl/szpital-ostatniej-na
    dziei/

    "Opór profesora i solidarnego z nim zespołu trwał długo, wśród
    protestujących był doc. Jerzy Jabłecki. W końcu wzięto ich... głodem. -
    Przez kilka miesięcy - wspomina dzisiejszy ordynator - nie wypłacano
    nam pensji."

    Ale co sie dziwic, w kraju, gdzie cukrzyce sie leczy amputacja nogi.

    5886,Maszyna_odciela_robotnikowi_reke__Lekarze_przys
    zyli.html

    >Tylko że w przypadku nurkowania to, że tak powiem
    >w analogii samochodowej: ja lubię jeździć 10km/h
    >po parku z alejkami asfaltowymi dla dzieci...
    >Nie bawią mnie groty, głębokie wraki czy też pobijanie
    >rekordów głebokości z czterema butlami i wieloma
    >stacjami dekompresji, jak widziałem Rusków w Egipcie.
    >Panie - to ich nurkowanie wygląda jak ciężka praca
    >a ja do nurkowania podchodzę jak do relaksu :-))

    Nie znasz dnia ani godziny
    https://www.scubaengineer.com/pictures/scubatanks/ta
    nk_blo_small.jpg
    ot, butla wybuchla :-)

    >No przykre, bo noga się do wielu rzeczy przydaje.
    >Szkoda że nie zadbano i nie dostarczono do szpitala
    >nogi razem z pacjentem... dla mnie trochę dziwne.
    >Zwłaszcza że to stacja benzynowa, pewnie worek
    >z lodem można było kupić, nogę owinąć lodem i byłoby
    >co ratować... Własna noga, nawet nieruchoma w kolanie
    >chyba lepsza niż brak nogi wcale. O ile pacjent przeżył... przeżył?

    Tytułowy pasek mogł pomoc.

    J.